poniedziałek, 16 stycznia 2017

Świński ryjek - sprawdzone sposoby na wągry z Chin + domowe maseczki

Pozbycie się zaskórników to nie prosta sprawa. Co wspólnego z walką z wągrami ma świński ryjek? To skuteczny sposób na ich usunięcie...


Oczywiście nie chodzi tutaj o prawdziwy świński ryjek ;) Ale o kosmetyk o tak zgrabnej nazwie - Pig Nose firmy Holika Holika :) Ale to nie jedyny sprawdzony kosmetyk o którym Wam tutaj napiszę. Dawno, dawno temu, kiedy miałam więcej czasu na babranie się, korzystałam z opisanego TUTAJ sposobu. No ale czasy się zmieniły i coraz częściej zaczęłam sięgać po kosmetyki. 

Pig Nose to maseczka na nos, która składa się z trzech etapów - plasterków. Pierwszy rozgrzewa i rozszerza pory, drugi usuwa wągry, a trzeci zamyka pory.



Z tyłu same krzaczki ale z rysunków można się zorientować jak to wygląda :) Pierwszy plasterek nanosi się na 15 - 20 minut. Faktycznie czuć lekkie rozgrzewanie/szczypanie, ale po ściągnięciu skóra nie jest czerwona ani nic w tym rodzaju. Potem drugi plasterek - trzeba najpierw zmoczyć nos i nałożyć na 10 - 15 minut. Lekkie uczucie ściągnięcia, ot jak w przypadku każdego plasterka. Trzeci plasterek, domykający, nosiłam 10 minut. Ostatni plasterek jest jakby żelowy, może lekko się zsuwać, ale pierwsze dwa nie mają takiego problemu. Odrywanie nie boli jakoś szczególnie. Co ważne to plasterek jest większy niż standardowe, więc można go dokładnie przykleić na bokach i zostaje jeszcze luz :)

Jak z efektami? Dla mnie SUPER! To najlepszy dla mnie sposób na pozbycie się nawet niewielkich i trudnych do usunięcia wągrów. Używam regularnie już od jakiś 3 miesięcy i chyba nie zmienię na nic nowego (no, może tylko do testów).

Czy ma jakieś minusy? Cena... w Polsce ;) Widziałam go w kilku drogeriach online za 14 - 18 zł! Zresztą sprawcie sami. Dla mnie to cena zaporowa. Ale od czego jest "chińskie Allegro" czyli Aliexpress :) Chociaż nie tylko chińskie produkty można tam kupić - Holika Holika to koreańska marka. 

Ja swoje plasterki tam zamawiam po jakieś 2,80 zł (zależy od kurs). Przesyłka dochodzi w 2 tygodnie, wysyłka za darmo, można płacić przez Przelewy24, czyli jak w większości polskich sklepów.  Niedługo postaram się przygotować niewielki poradnik jak kupować na Aliexpress - jeśli macie jakieś pytania to możecie je śmiało zadawać. 

Sprawdzony link do maseczki Pig Nose - KLIK. 

Polecam Wam zakupy z tego linku, bo sprzedawca jest sprawdzony, produkt oryginalny, wysyłka szybka. Niestety, ale na takich portalach zawsze można się naciąć na oszustów :/ No i akurat trwa promocja, a cena nawet bez promocji nie przekracza 0,80$. W wielu sklepach można ten produkt kupić po prostu drożej. Dobre opinie są też tutaj (wystarczy kliknąć w banerek):



Ale ja w tym sklepie nigdy nie kupowałam, więc nie mogę obiecać, że maseczka dojdzie szybko - no i cena jest wyższa, bo bez promocji ponad 1,20 $. Podobny, trzyfazowy produkt ale bez plasterka ma Bioaqua - tutaj można go zobaczyć.


To nie jedyne produkty na Aliexpress na wągry - i nie jedyny przeze mnie sprawdzony :) Mogę jeszcze polecić tę maseczkę (kot mi się wpychał w kadr ;)):


Jest to czarna maseczka do użycia na całą twarz. Kupiłam ją pod tym linkiem. 

Kosztuje jeszcze mniej niż Pig Nose - teraz na promocji niecałe 0,30$ i zazwyczaj jest w promocji, chociaż teoretycznie maska kosztuje ponad dolca. Działa super na zaskórniki na całej gębie, ale czasami trzeba poczekać trochę więcej niż 30 minut, chyba że nakłada się cienką warstwę (wtedy w saszetce zostanie trochę maseczki). Można ją zerwać całym płatem, ale musi wyschnąć dobrze :) 

Co jeszcze polecam na wągry? Dwa produkty, których sama nie stosowałam (jeszcze), ale mają bardzo dobre opinie i sięgnęły po je moje znajome.


Maseczka na wągry, ale tym razem w tubce, a nie saszetce :) Sprawdzony link - TUTAJ

Cena śmiesznie niska, teraz jest na promocji, a naprawdę działa. Moja koleżanka jest nią zachwycona! Dużo tych "czarnych maseczek" jest spoko, ale można trafić też na zupełne buble :/ Problem w tym, że większość opakowań wygląda podobnie :D Zawsze jednak można się sugerować opiniami zamieszczony na aukcji.


Biała maseczka (sprawdzony LINK) to produkt, który absolutnie chcę spróbować! Dostaje się słoiczek, maseczkę trzeba przed użyciem podgrzać (w mikrofali albo kąpieli wodnej), nakłada się na nos i przykłada papierek dołączony w zestawie (dostajesz ich kilkadziesiąt sztuk). Jest ponoć naprawdę super - no i dzięki takiej formie można ją stosować też na brodę albo policzki. No i ma w składzie aloes, a ja aloes lubię :) Poleca ją nie tylko moja znajoma, ale też wiele dziewczyn na grupach na FB.

Wskazówka - przed nałożeniem jakiejkolwiek maseczki/plasterka (no, może poza Pig Nose z Holika Holika), warto zrobić parówkę, dzięki temu pory się bardziej otworzą :)

Znalazłam też kilka ciekawych domowych sposób na wągry na Pintereście.





Takie domowe maseczki i scruby rozjaśniają wągry, ale też częściowo pomagają je usunąć :) Mogą więc wspomagać działanie plasterków i innych kosmetyków, tym samym wydłużając czas pomiędzy zabiegami. Pamiętajcie też, żeby nie dotykać nosa co chwilę brudnymi rękami. Świńskie noski lubią być brudne, nasze nie :)

Co mogę jeszcze polecić? Plasterki Purederm - można je dostać regularnie chyba w Hebe albo Naturze, często pojawiają się w Biedronce. Nie umywają się do "świńskiego ryjka", coś tam wyciągają, ale bez szału. Wydaje mi się, że lepiej działa wersja z olejkiem z drzewa herbacianego.

Znacie któreś z tych kosmetyków? Kupujecie kosmetyki z Aliexpress? 

Buziaki,
Mila :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...