poniedziałek, 31 października 2016

Moje TOP 3 od Nivea

Krem Nivea - klasyka klasyki, kto go nie zna? Zawsze w mojej kosmetyczce, a miniaturka gdzieś w torebce - bo po prostu warto, sprawdza się do rąk, na ciało i na twarz w awaryjnych sytuacjach. Do tego nabłyszcza buty zamiast pasty, schroni psie łapy przed pękaniem - dosłownie służy do wszystkiego!





Mimo to dzisiaj o nim nie przeczytacie, powiedzmy że klasyczny krem Nivea jest poza kategoriami :D A i tak ciężko było mi wybrać TYLKO 3 produkty od Nivea :D

Poznajcie moje TOP 3 od Nivea! 



Krem Nivea Care, Lekki krem odżywczy - można powiedzieć, że to młody brat klasycznego kremy tej marki. Podobny zapach, ale moim zdaniem bardziej odżywcze działanie i szybsze wchłanianie. W składzie nie ma oleju mineralnego. Lubię go, po prostu bardzo lubię i polecam :)



Silk Mousse od Nivea, akurat na zdjęciu Creme Soft, ale uwielbiam wszystkie trzy wersje :) Zużyłam już trzy buteleczki od lata, kolejne dwie czekają w zapasie. Bardzo wydajny kosmetyk, lekka pianka, kremowy i nie wysusza. Wszystkie trzy wersje pachną bardzo "niveowo", chociaż można wyczuć różnicę. Na zdjęciu zawartość jednej pompki.



Micelarne chusteczki do demakijażu to kolejne odkrycie tego lata od Nivea :) Bardzo dobrze zmywają, nie szczypią w oczy, nie wysuszają, a jedna chusteczka radzi sobie z podstawowym makijażem u mnie (lekki podkład, eyeliner, mocno wytuszowane rzęsy). Chusteczki są grube i mięsiste, nie rwą się podczas używania.



A jakie są Wasze ulubione produkty od Nivea?

Buziaki,
Mila :)

4 komentarze:

  1. kiedyś bardzo lubiłam nivea soft, teraz używam innej pielęgnacji ale sentyment zostanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja klasycznego kremu Nivea nie lubię, zawiera w sobie parafinę i mnie zapycha...tych pozostałych produktów nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nic nie miałam dawno z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja podobnie, standardowy krem w kosmetyczce a miniaturka w torebce:)
    Świetny jest, polecam szczególnie na zimę, na popękane usta!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...