poniedziałek, 4 lipca 2016

Tutti Frutti, balsam do mycia rąk - Happy Box

Jakiś czas temu pisałam o Happy Box of Farmony. Recenzję produktów postanowiłam zacząć od produkty, który towarzyszył mi najkrócej. Chodzi o balsam do mycia rąk Tutti Frutti o zapachu wiśniowo-porzeczkowym.





Balsam zamknięty w wygodnej butelce z pompką, która przez cały czas używania działa bez zarzutów i na raz dozuje niewielką ilość mydła. Opakowanie jest porządne, etykieta nie odkleja się łatwo, co ma ważne znaczenie wizualne. Zawiera 315 ml produktu.



Balsam jest kremowy i ma bardzo przyjemny zapach. Wyraźnie czuć w nim nutę wiśniową i porzeczkową, zapach jest bardzo letni i działa wręcz relaksująco. Łatwo się pieni i dobrze zmywa także większe zabrudzenia. Po użyciu balsamu do mycia rąk można zrezygnować z nakładania kremu, bo zawiera on formułę nawilżającą, która radzi sobie z zapewnieniem odpowiedniego nawilżenia nawet dłonią, które są lekko przesuszone.


Polecam, chociaż nie jest to niezastąpiony produkt, to o wiele przyjemniej myje się ręce takim balsamem, niż zwykłym mydłem :) Tylko uwaga na zużycie - przy takich zapachu ma się ochotę myć dłonie co pół godziny ;)

Buziaki,
Mila :)

27 komentarzy:

  1. Osobiście, widzę lepsze nawilżenie przy myciu mydełkiem Dove, ale to zależy od skóry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie lubię mydła z Dove ;) Tego nie znam ;) Ale ze zwględu na to, że lubię markę to chętnie przetestowałabym ten balsam :)

      Usuń
    2. Też lubię mydełka z Dove, ale jednak chyba ten balsam nawilża bardziej :) Poza tym pompka wydaje mi się bardziej higieniczna :D

      Usuń
  2. Za wiśniowym zapachem średnio przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, tego cuda jeszcze nie widziałam:) pamiętam jak z tej serii miałam mały peeling do ciała - zapach był boski!
    Popatrzę w Naturze za tym balsamem do mycia następnym razem, bo może się przydać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam wszystko od tutti frutti. Wiśniowy płyn do kąpieli jest świetny, wszystkie peelingi do ciała też kocham... więc to też bym pokochała. Muszę chyba sobie kupić, chociaż obawiam się, że zniknie w 2 dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię ich produkty, ale w większość przypadków tylko ze względu na zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy balsam, dozowniki sa bardzo wygodne
    zapraszam do obserwowania http://fantastic-brand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooooo... To chyba coś dla mnie :) Muszę przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie to absolutny numer 1! Nie podrażnia skóry i nie wysusza, co dla mnie jest chyba najważniejsze. Dobrze też nawilża. A poza tym uwielbiam ten zapach!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy produkt- nigdy o nim nie słyszałam, a ręce w domu myję często, bo mam kota, więc cierpię z powodu suchych rąk. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już ze względu na sam zapach wypróbowałabym ten balsam z przyjemnością :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam się po dłuuugiej przerwie, wreszcie w domu, cała i zdrowa (mam nadzieję), a tego produktu nie znam, ale się zainteresuje, choć akurat ja przepadam ostatnio za mydłami z limitek z Rossmenna

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam produkty farmony - tego nie miałam, niestety u mnie nie jest dostępny..

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię próbować nowych rzeczy, balsamiku tej firmy jeszcze nie próbowałam więc pewnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam produkty z tej firmy, maja świetny zapach :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Osobiście lubię produkty Tutti Frutti :) Jestem ciekawa tego balsamu!
    Pozdrawiamy, CuteBox <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Kosmetyki z tej serii mają cudowne zapachy. Balsamu do mycia rąk jeszcze nie używałam, ale chętnie wypróbuję :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oj dlugo juz nic z farmony nie maiałam, no może oprócz mgiełki do włosów, której obecnie uzywam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Póki co z Farmony mam mgiełkę do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super wpis :) jestem zachwycona blogiem!
    ja dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem, ale zapraszam do mnie :)
    będę wdzięczna za wszystkie komentarze i obserwowanie :)
    http://carmentestujekosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...