poniedziałek, 13 czerwca 2016

Pizda, pedał, bez jaj... czyli kiedy facet się maluje

Facet, który nakłada makijaż, jakbyś go nazwała? Pizda? Pedał w rurkach? Homo niewiadomo? A może makijażysta, aktor albo inny celebryta, który musi w TV czy na gali wyglądać idealnie? No właśnie... o tym, że męski makijaż istniał, istnieje i ma się bardzo dobrze mało kto pamięta, większość z nas zakłada, że tylko aktorki się malują, a faceci tego nie robią, a przecież im też się pudruje nosek ;)





Mam jednak hm... żal do wielu kobiet, za takie wypowiedzi jak te, wstawione pod facebookowym postem na Wizażu, a to wszystko dlatego, że facet robi sobie makijaż artystyczny... i to nie pierwsza sytuacja jaką widzę... Aż trudno wierzyć, że kobiety mają w sobie tyle złośliwości... Zresztą wszystko co myślałam, napisałam na FB.




Rychły koniec męskości? No raczej nie, jakby ktoś nie pamiętał to pederastia i przebieranie się za kobiety w teatrze była w starożytnej Grecji powszechna, a jakimś cudem udało im się rozwinąć bogatą kulturowo cywilizację, a świat się nie zawalił.
A Wy co o tym myślicie? Czy facet, który się maluje, zasługuje na bycie nazwanym pizdą? Bo według mnie nie...

5 komentarzy:

  1. Ja nie mam nic przeciwko, facet ma prawo o siebie dbać nawet jeśli robi to dokładniej niż nie jedna kobieta. Mam tylko ale do charakterów niektórych panów co się malują. W szkole miałam jednego takiego i był taki ĄĘ że szału szło dostać....

    OdpowiedzUsuń
  2. Męskość to nie tylko wygląd i gust.. Ale charakter. Wolałabym, by na świecie było więcej facetów w rurkach i makijażu, przy okazji szanujących kobiety i niestosujących przemocy, niż tych "macho", którzy pierwszego lepszego wyzwą od pedała, a dziewczynę od dziwki, bo brak im szacunku nawet do samego siebie i nie potrafią się zaakceptować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok niech sobie pudrują noski, makijaże, ale chodzenie w rurkach i mnie drażni. Dziwna męska moda nastała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też drażnią rurki u mężczyzn, jeszcze takie z krokiem do kolan jakby się... Na świecie zdecydowanie jest coraz mniej męskich osobników, nie łączy się to jednak w żaden sposób z malowaniem się przez facetów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie nie. Po pierwsze, to bardzo mocne i wulgarne słowa. Po drugie - jeżeli kogoś drażni coś u innych, niech najpierw wyjmie belkę ze swojego oka. Zawsze powtarzam, że kobieta nie musi się podobać każdemu, tak samo mężczyzna nie musi się każdej kobiecie podobać. Zajmijmy się sobą i bądźmy mili, zamiast przeklinać i wytykać innym błędy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...