czwartek, 2 czerwca 2016

Dwa paznokciowe buble - pisak do zdobień i lakier

Dzisiaj mam dla Was dla paznokciowe buble. Są to pisak do zdobień Nail Art Pen w kolorze białym od Allepaznokcie oraz lakier miniMAX od Eveline. Na pierwszy ogień opiszę pisak.





Pisak Nail Art Pen na stronie jest reklamowany jako poręczny, nadający się do malowania skomplikowanych, delikatnych wzorów, jak i grubszych zdobień. Ha ha ha. Ale się uśmiałam. Przy jego pomocy można sobie co najwyżej tyłek podrapać i nie za bardzo nawet się do tego będzie nadawał. Zrobienie cienkiej kreski - niemożliwe. Ciężko go zachęcić do współpracy, od czasu do czasu wypuszcza za dużą ilość tuszu, a do tego kolor nie kryje, smuży i w ogóle wygląda to tragicznie. Próbowałam wiele razy, na wielu paznokciach i efekt zawsze ten sam - tragiczny. Nie można nim nawet zrobić sobie ładnej końcówki do frencha, bo trzeba poświęcić na uzupełnianie prześwitów pół dnia. Do tego szybko zasycha i ciężko go potem rozruszać….



Drugi bubel, a może już nawet buble, to lakier miniMAX od Eveline. Miałam zielony kolor - pisałam o nim tutaj. To była jeszcze wersja w starym opakowaniu, a o nowym lakierze wspominałam w poście zakupowym ze stycznia. Liczyłam, że będzie lepiej, a do tego kolor 102 to przepiękna mieszanka szarości i ciemnego fioletu… ideał! Niestety, ale ten książę na białym koniu okazał się po prostu chujem :( Maluje się nim fajnie, konsystencja jest ok, szeroki pędzel to mój ulubiony typ pędzelków. Ale co z tego, skoro po kilku godzinach odpryskuje? Brak topów i bazy, z różnymi topami i bazą - zawsze to samo. I to jeszcze odpryskuje po chamsku, pół paznokcia na raz! Szkoda, bo mam inny lakier od Eveline, z serii Color Edition i jest dużo lepszy.



Znacie te produkty do paznokci? Przypadły Wam do gustu?

Buziaki,
Mila :)

5 komentarzy:

  1. Nie widziałam wcześniej tego pisaka, bo pewnie bym kupiła :P. Całe szczęście, bo bym się zezłościła tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł na zdobienie paznokci. Ten grafit z białymi zdobieniami świetnie współgra i sprawi, że paznokcie wyglądają dość interesująco! Sama chyba dzisiaj zdecyduję się na takie zdobienie, a pomysł z wykorzystaniem pisaka pomoże mi wykonać bardzo dokładne zdobienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiedzialam ze jest cos takiego jak pisaki do paznoci :D obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ekstra bloga zapraszam do mnie http://beautyisyou.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...