wtorek, 31 maja 2016

Antyperspirant nawet po depilacji - delikatny Antipersp T

Jeżeli jest coś, co mnie wkurza w używania antyperspirantów i dezodorantów to fakt, że większości lepiej nie nakładać na skórę zaraz po depilacji. A gdzie, jak gdzie, ale pod pachami depiluję się najczęściej. Dlatego zazwyczaj w dni, kiedy jestem w domu i wiem, że nie będę wiele robić, to rezygnowałam z takiej ochrony i wybierałam na przykład olej kokosowy, który nie szczypie, a dodatkowo pielęgnuje. Na szczęście są na świecie jeszcze dobrzy ludzie, który tworzą delikatne antyperspiranty.








Dermedic Antipersp T to delikatna propozycja dla osób z nadwrażliwą skórą. Jest bezzapachowy i nie ma barwników, parabenów, ani alkoholu - dla mnie duży plus za to, bo w końcu mam antyperspirant, który po prostu nie pachnie. Jest hypoalergiczny, bezpieczny dla skóry, delikatny i co najważniejsze - można go stosować zaraz po depilacji!


Nic dziwnego, że dosyć szybko stał się moim ulubieńcem, w końcu chyba nie tylko mi zdarza się depilacja na ostatnią chwilę przed wyjściem ;) Antyperspirant jest naprawdę delikatny i nie powoduje podrażnień. Nie ma m mu absolutnie nic do zarzucenia, stosowany nawet na bardzo świeżo wydepilowaną skórę nie powoduje żadnego dyskomfortu. Jak z ochroną? Bardzo dobra, pocę się dużo, a przy tym kosmetyku mogę być spokojna przez cały dzień.




Opakowanie jest typowe dla tego typy produktów, estetyczne i nie brudzi się łatwo, kulka bez problemów się kręci.


Znacie ten antyperspirant?
Buziaki, Mila :)

5 komentarzy:

  1. Fajnie, że jest jednocześnie skuteczny i delikatny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie moim ulubieńcem też by został ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy go nie miałam, ale prezentuje się całkiem dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mógłby mi się sprawdzić, bo podrażnia mnie większość antyperspirantów...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...