środa, 30 marca 2016

Zestaw idealny? Nivea Repair & Targeted Care - nowość

Z tą recenzją wstrzymałam się do ostatniej chwili, bo ciągle sprawdzałam, czy zestaw jest tak cudowny, jak go reklamują ;) Ta nowość, to Nivea Repair & Targeted Care, zestaw który testowałam składał się z odżywki oraz szamponu. Odżywka dobiła dna, szampon jeszcze nie (typowe, prawda? :D), a ja dla Was mam recenzję.



Kosmetyki Nivea Repair & Targeted Care są reklamowane jako te, które skupiają się na partiach włosów, które potrzebują odbudowy. Oczywiście, ja wychodzę z założenia, że nie jest to możliwe na 100%, w końcu to tylko kosmetyk, a nie robot. Mimo to seria sprawdziła się bardzo dobrze i być może zasłużyła na miano idealnego zestawu do włosów ze zniszczonymi i suchymi końcówkami.



Obydwa kosmetyki mają typową dla Nivea konsystencję. Szampon jest lekko wodnisty, o perłowym kolorze, a odżywka dosyć gęsta. Zapach delikatny, utrzymuje się na włosach. Opakowania zostały odświeżone i opakowanie odżywki nie "zasysa" się tak bardzo, jest trochę sztywniejsze, ale mimo to można wycisnąć wszystko z niego do końca. Wydaje mi się, że poprawiono też zamknięcia, bo są mocniejsze i na pewno kosmetyki nie wyleją się w torbie.



Zestaw bardzo polubiłam, chociaż szampon lekko przetłuszcza włosy przy regularnym stosowaniu - jak dla mnie sprawia to, że nie będzie moim ulubieńcem, ale na pewno co dwa mycia po niego z przyjemnością sięgnę, bo przy takiej częstotliwości nie ma efektu tłustych włosów. Dobrze zmywa oleje, łatwo się go spłukuje i tworzy naprawdę dużo piany.
Odżywka pachnie przyjemnie, jest treściwa i nie spływa z włosów. Jest też niezwykle wydajna. Zostawia końcówki w naprawdę dobrej kondycji. Włosy się po niej nie elektryzują.

Po regularnym stosowaniu tego szamponu i odżywki stan moich włosów się poprawił, a przede wszystkim włosy nabrały fajnej konsystencji i nie czułam potrzeby nakładania na  nich odżywki bez spłukiwania czy serum. Włosy są zabezpieczone i chociaż w odbudowę nie wierzę do końca, to wiem, że zabezpieczenie jest bardzo ważne przy dbaniu o włosy i pomaga utrzymać lepsze efekty :)

Znacie ten zestaw? Stosowaliście już kosmetyki do włosów z serii Nivea Repair & Targeted Care? 
Buziaki,
Mila :)

8 komentarzy:

  1. z serii repair to chcialabym wypróbować loreal absolut repair :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. loreal to chyba nie nivea, więc co ma do rzeczy ten kosmetyk???

      Usuń
  2. Nigdy nie miałam tych kosmetyków, ale może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post :)

    Zapraszam na ROZDANIE na moim blogu: http://liikeeme.blogspot.com/2016/04/rozdanie-z-firmoo-2.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście nie przepadam za Nivea a raczej moje wlosy.. niestety mam wrazenie ze obciazaja moje wloski.. Obserwuje i zapraszam rowniez do siebie bo co prawda dopiero zaczynam swoja "wlosowa historie".
    myhairrepair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. przydatny post, zapraszam http://fantastic-brand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście używam i mogę polecić. :) Bardzo dobry zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za szamponami Nivea, u mnie też powodują efekt przetłuszczających się włosów, co na codziennie nie miało u mnie miejsca. Podzielam się z Twoją opinią. Może to zależeć też o typu naszych włosów. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...