poniedziałek, 15 lutego 2016

Szampon z naftą NEW Anna Cosmetics

Szampon z naftą? Brzmi jako doskonałe rozwiązanie w sezonie jesienno-zimowym. Miałam przyjemność przetestować szampon z naftą od New Anna Cosmetics, jak się sprawdził?

Szampon zamknięty jest w niewielkim, prostym opakowaniu, które otwiera się bez problemów. Jedynym elementem, który mi się w nim nie podoba jest design - dla mnie trochę zbyt "apteczny" i kojarzy mi się z jakimiś szamponami leczniczymi... chociaż w sumie w pewnym sensie jest to szampon leczniczy, na delikatną skórę głowy ;) Nie jest to jednak opakowanie, które zachwyca wizualnie, ale nie jest to najważniejsza dla mnie rzecz.


Szampon ma przyjemny, lekko kwiatowy zapach. Włosy po jego zastosowaniu są czyste, błyszczące i pachnące, jednak nie przedłuża świeżości. U mnie sprawdził się doskonale po wcierce, która wysuszyła mi i podrażniła skórę głowy - po użyciu tego szamponu problem zniknął. Nie plącze włosów. Ogólnie nie mam nim mu do zarzucenia.



Szampon New Anna Cosmetics nie pieni się mocno, uzyskanie piany jest raczej ciężkie, więc jeżeli ktoś lubi szampony mocno pieniące się, to ten mu się raczej nie spodoba. Podsumowując - dobry szampon, który spełnia swoją funkcję i dodatkowo chroni włosy przed przesuszeniem i elektryzowaniem się. 

Znacie ten szampon? Stosujecie szampony z naftą?
Buziaki, Mila :)


P.S. Skład, trochę rozmazany, ale wystarczy powiększyć i można przeczytać całość:

8 komentarzy:

  1. Nie miałam nigdy szamponu z naftą :) Jestem ciekawa: Nie obciąża włosów ?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziwo nie, chociaż się tego bałam. Ładnie je nabłyszcza za to :)

      Usuń
  2. Może chociaż podałabyś jego skład?
    Gdzie można dostać szampony tej firmy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkleiłam zdjęcie ze składem. Można go kupić w Hebe na pewno.

      Usuń
  3. Nigdy nie słyszałam o szamponie z naftą :D Jak jest w Hebe to muszę go "obczaić" :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś go stosowałam i bardzo podobała mi się jego konsystencja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szamponu z naftą nie miałam, ale gdybym taki zobaczyła to by mnie zaciekawił a jednocześnie trochę odrzucił ponieważ nafta kojarzy mi się z tym że jest tłusta. No ale może tak nie jest, może taki szampon by nie przetłuszczał włosów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...