środa, 3 lutego 2016

Słodka paczka od Drogeria.pl

Dzisiaj szybki post z miłą przesyłką, którą dostałam od Drogeria.pl, ciekawi co jest w środku?



W środku tej ślicznie zapakowanej paczki (uwielbiam takie drobnostki) znalazł się lakier do paznokci ZILA FLASH 116 Lanti i pięknym, liliowym kolorze oraz szablony do malowania wzorów 11 Diamond. Lakier już niedługo znajdzie się na moich paznokciach, a szablonu bardzo mnie ciekawią. Moje dotychczasowe doświadczenia z produktami tego typu ograniczają się do pasków do frencha w różnych kształtach, które mnie nigdy nie zachwycały i zawsze było mi łatwiej zrobić frencha bez nich niż z nimi ;) Te szablony wydają się grubsze i mam nadzieję, że lakier nie będzie pod nie podchodził.




***
Przy okazji - też czasami macie tak, że ŻADNE manicure nie chce Wam wyjść? ;) Ja tak miałam kilka dni temu, malowałam paznokcie trzy razy pod rząd, bo ciągle coś było nie tak... Lakiery nakładały się dziwne, wpływały, pod naklejki wodne podchodziła woda, przesuwały się, lakier się ściągał z końcówek... Grrrr... Koniec końców stanęło na czymś takim. Wyszło tragicznie, ale już nie miałam siły.
Zielony to O.P.I, który pokazywałam ostatnio, kolor That's HULA-rious, oraz biały Paese z drobinkami 393. Do tego naklejki wodne z piórkami.



Buziaki, Mila :)

14 komentarzy:

  1. Szablony wyglądają bardzo fajnie, ciekawe czy faktycznie będą do kilkokrotnego użytku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie listki i nie umiem uzywać, buuuu.

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba też kupię sobie takie szablony:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę słodka ta paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma tragedii :) widziałam gorzej pomalowane paznokcie :) sama mam czasem z tym problem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie jak sprawdzą się te szablony "w praniu". Co do problemów z malowaniem -też tak czasem mam, a apogeum przezywam gdy lakier odpryskuje już po kilku godzinach. Dlatego ostatnio cały czas robię hybrydy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Paczuszka urocza teraz nic tylko testować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza paczuszka faktycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny ten zamówiony lakier :) a co do mani - ja czasami, gdy już zaczynam za mocno kombinować co zrobić na paznokciach to efekty są coraz gorsze :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiamy sprawiać radość :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...