piątek, 15 stycznia 2016

Nowość - Luksusowy krem do ciała, Kawior, Fergio Bellaro

Nowości kosmetyczne mają szansę na zapadnięcie mi w pamięci przede wszystkim poprzez ładne opakowanie ;) Luksusowy krem do ciała Fergio Bellaro (produkowany przez New Anna Cosmetics) właśnie takie opakowanie posiada - czarna, z pompką (uwielbiam takie rozwiązania!), z połyskliwymi napisami kojarzy się z produktami z najwyższej półki. Nie ma co ukrywać - ten krem do ciała nie należy do produktów, których cena przyprawia o zawrót głowy (kosztuje około 9 zł), nie ma też super naturalnego składu, który rzuci na kolana miłośniczki naturalnej konsystencji. Mimo to sprawdza się bardzo dobrze.



Konsystencja produktu jest lekka, wręcz puszysta i bardzo szybko się wchłania - dzięki temu zdobył stałe miejsce na moim biurku nie tylko jak krem do nóg, ale także jako szybki i dobry krem do dłoni. Aplikację ułatwia pompka, która jednorazowo wypuszcza niewielką ilość kremu - ale spokojnie, starczy na wiele, bo produkt jest dosyć wydajny.

Zapach jest bardzo delikatny, niewyczuwalny po chwili. Nie poczułam luksusu kawiory i nie doznałam olśnienia podczas stosowania tego produktu, a mimo to w jakiś sposób podbił moje serca. Może to zasługa delikatnej ochrony i szybko widocznego efektu? A może to po prostu urok mega wygodnego opakowania i doskonałej moim zdaniem konsystencji? Trudno powiedzieć, ale ten typ ma w sobie to coś :) 



W serii dostępne są dwa inne kremy - ze złotem oraz z perłami. Już teraz wiem, że skuszę się na któryś z nich, może będzie nawet lepszy?


Znacie ten krem do ciała? Jakie produkty do ciała lubicie stosować zimą? 
Buziaki, Mila :)

4 komentarze:

  1. ja najbardziej lubię olejki do ciała, może i są tłuste, ale fajnie nawilżają :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego olejku i nawet nie wiedziałam, że taka firma istnieje :P U mnie jednak najlepiej sprawdzają się masła i olejki - moja skóra potrzebuje solidnej dawki nawilżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę po raz pierwszy :) Jestem bardzo ciekawa działania u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy dosyć, zaintrygował mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...