poniedziałek, 25 stycznia 2016

Idealny french manicure od Bell

Ostatni raz french manicure miałam na sobie... prawie cztery lata temu, w dniu mojego ślubu ;) Szczerze to nigdy nie przepadałam za takim manicure na swoich dłoniach, ale raz na kilka lat można się skusić, prawda? Głównym problemem dla mnie było znalezienie idealnego, mlecznego, półprzezroczystego lakieru, ale udało mi się go odnaleźć w najmniej oczekiwanym miejscu - w Biedronce, w szafie z kosmetykami Bell.



Wybrałam kolor biały 01 oraz róż 04 z serii Bell, French Manicure. Lakiery o pojemności 11,5 grama kosztują 6,99 zł.
Biel jest mocno kryjąca, jedna warstwa to nawet... za dużo! Chciałam uzyskać lżejszy efekt i nałożyłam biały na jedną warstwę różu, a na górę znowu dałam jedną warstwę różu i okazało się, że mogłam zastosować jej dużo mniej - będę wiedziała na przyszłość ;) Biały jest dosyć gęsty i nie spływa z pędzelka.



Róż z kolej jest rzadszy i nie kryje mocno, ale dwie warstwy moim zdaniem wyglądają wystarczająco dobrze. Ma idealny, mleczny kolor, po prostu uwielbiam go i na pewno wykorzystam jeszcze nie raz na swoich paznokciach.

Pędzelki tej serii również skradły moje serce - są dosyć szerokie i jednym pociągnięciem można pokryć całego paznokcia. Co do trwałości to czuję się bardzo miło zaskoczona, marka Bell kojarzyła mi się zawsze raczej ze słabą jakością, a lakier wytrzymuje u mnie dwa dni ciągłego stukania w klawiaturę i prac domowych bez rękawic. Jak dla mnie to super wynik, naprawdę, bo przez moją pracę mam nawet problemy z utrzymaniem hybryd dłużej niż pięć dni ;) a większość lakierów ma już mega odpryski po pierwszym dniu, w tym przypadku wszystko wygląda idealnie przez dwa dni.



Jeżeli więc poszukujecie dobrze kryjącej bieli, ślicznego mlecznego różu lub po prostu chcecie mieć trwały french manicure to mogę szczerze polecić te lakiery.
Buziaki, Mila :)

13 komentarzy:

  1. Ładne paznokcie. Bardzo chciałabym mieć takie ale moje są niestety rozdwajające. Ciężko mi je zapuścić. Zniszczyła mi je odżywka Eveline :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zaczęłam ją stosować i szybko przestałam. Na szczęście u mnie nie doszło do niczego poważnego.

      Usuń
  2. Biały bym u siebie widziała, ale jakoś od dłuższego czasu nie robię u siebie french'a :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubiłam ten zestaw, teraz niestety rzadko robię frencha :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie to wygląda ;) Nie przepadam za frenchem, może dlatego, że nie umiem sama go wykonać :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo czysty mani jednak lakiery Bell mnie nie zachwycają ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. frencha to nie miałam na pazurkach wieki!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja średnio lubię efekt frencha na paznokciach. Ostatnio i tak cały czas jestem przy hybrydach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie od jakiegoś czasu ciągle hybrydy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Z reguły każda dziewczyna szuka dobrze kryjącego białego lakieru i nie może trafić, a Ty masz odwrotną sytuację :P

    OdpowiedzUsuń
  10. OD zawsze French mi się podoba, ale jakoś nigdy nie nabyłam zdolności do zrobienia go ;/.

    OdpowiedzUsuń
  11. French najlepszy makijaż paznokci, klasa sama w sobie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...