wtorek, 1 grudnia 2015

Szampon jak u fryzjera - Fergio Bellaro, Szampon do włosów z keratyną

Lubię chodzić do fryzjera, ale tylko ze względu na to, że ktoś mi myję głowę (coś cudownego ;)), a jeżeli jeszcze do tego dochodzi masaż skóry głowy do odpływam! Fryzjerskie kosmetyki do włosów mają w większości przypadków bardzo przyjemny i charakterystyczny zapach, którego nie znalazłam nigdy wcześniej w kosmetykach drogeryjnych... aż do momentu, kiedy nie poznałam szamponu z keratyną Fergio Bellaro, firmy New ANNA Cosmetics.


Wiem, że zapach to zazwyczaj najmniej istotny element kosmetyku, ale ten w szamponie Fergio Bellaro jest obłędny, soczysty, świeży, ale też mocno kwiatowy, no po prostu jak dla mnie fryzjerki :) Do tego utrzymuje się dobrze na włosach i cały czas mam uczucie, jakby były one świeżo umyte. Dzięki zapachowi mycie włosów jest niezwykle przyjemne, a wygodę zapewnia solidna butelka z pompką, która mieści aż 500 ml produkty, którego cena regularna to tylko około 13 zł! W promocji można kupić go za mniej, o czym informowałam na moim FB. Pompka działa bez zarzutów i nie zacina się, a w razie potrzeby można ją zablokować.



Konsystencja szamponu z keratyną Fergio Bellaro jest gęsta, trochę żelowa, nie tworzy on gęstej piany, jest ona aksamitna i jest jej niewiele, co nie przeszkadza w aplikacji. Jak z działaniem?  Po jego użyciu włosy nie są mocno splątane, za to ma duży plus, wyczuwalne jest wygładzenie, włosy się nie elektryzują. Dużą zaletą dla mnie jest uczucie nawilżonych włosów, które nie domagają się bezzwłocznie odżywki. Nie przedłuża ich świeżości, ani nie powoduje szybkiego przetłuszczania się.


Całość oceniam na 9/10, gdyby przedłużał świeżość włosów byłby ideałem, ale ogólnie sprawdza się bardzo dobrze. Opakowanie bardzo poręczne i każdy producent szamponu powinien wybierać pompkę! Na pewno przypadnie do gustu osobom, które lubią czuć zapach szamponu w swoich włosach :)

Znacie ten produkt?
Buziaki, Mila :) 

7 komentarzy:

  1. Nie lubię szamponów z keratyną, zawsze działają na moje włosy obciążająco...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie odżywki z nią często tak działają, a mam cienkie włosy i ogólnie bez życia, na szczęście w tym szamponie tak nie jest.

      Usuń
  2. Dla mnie to kolejny zwykły szampon... mnóstwo substancji myjących, keratyna, mnóstwo zapachów i konserwanty, bez hydantoiny się nie mogło też obejść :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, to nie jest produkt o super składzie, co nie zmienia faktu, że go polubiłam :) Co do DMDM Hydantoiny to bym się jej nie obawiała, szampon produkowany jest w Polsce, więc na pewno zachowane są odpowiednie stężenia :)

      Usuń
  3. Tej wersji nie miałam, ale ze swojej też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny opis tego kosmetyku;) Cena również zachęca do zakupu;) Nie cierpię kiedy włosy są splątane po umyciu;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...