niedziela, 1 listopada 2015

Rossmann -49% od jutra!

Czujecie niedosyt kosmetykowy? Świetnie, bo w Rossmannie już od jutra mega promocja -49% :) Doskonały na jesienną chandrę i może nawet na coś się skuszę, bo skończyły mi się tusze do rzęs.


Od 02.11 do 06.11 - 49% na produkty do ust i paznokci (w tym odżywki).


Od 07.11 do 13.11 - 49% na produkty do makijażu oczu (ciekawe czy odżywki do rzęs też? w poprzedniej edycji się łapały).


Co dziwne, tym razem Rossmann nie trzyma w niepewności i info potwierdził w nowej gazetce(klik, klik, lub zdjęcia), chociaż zazwyczaj trzymał to w tajemnicy oraz niepewności aż do ostatniego dnia.



Teraz już wiecie, gdzie możecie udać się, żeby tanim* kosztem uzupełnić zapasy. Miłych łowów :)


*yeaahhhh wiadomo, że Rossmann nie jest krystalicznie czysty i podnosi często ceny przed promocją, tylko po to, żebyś na promocji mogła je kupić 2 czy 3 zł taniej ;) Jest też masa tańszych miejsc do zakupów, ale to w większości miejsca w sieci, a ja niektóre kosmetyki chyba wolę kupować stacjonarnie :)

Buziaki, Mila

5 komentarzy:

  1. u mnie post o tym, w co powinnyśmy zainwestować na tej promocji.
    zapraszam, Lilly Lloyd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już zrobiłam swoją listę ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie ta promocja nie porywa ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam taki zapas kolorówki po Meet Beauty i ostatnich zakupach, ze tym razem podziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam spory zapas kosmetyków, więc się nie wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...