poniedziałek, 19 października 2015

Olej konopny w kosmetykach - India Cosmetics

Olej konopny coraz częściej widzę w różnych kosmetykach, chyba stał się hitem, co nie? ;) Pewnie tak, bo ma on sporo kwasów omega-3, podobnie jak olej lniany, do tego minerały takie jak cynk (super zarówno dla włosów jak i cery), wit. A, C, E oraz z grupy B. Regeneruje i odżywia. I nie ma co się tego oleju obawiać - to nie narkotyk ;) Dzisiaj napiszę o kilku produktach firmy India Cosmetics, o Balsamie Q pisałam już jakiś czas temu, teraz czas na ich falową serię, czyli tą z olejem konopnym :)


Na pierwszy ogień ich bestseller - Serum do bardzo suchej skóry twarzy i dłoni. Nie dziwię się, że cieszy się tak wielką popularnością, nie dość, że jest to produkt dosyć uniwersalny, to jeszcze działa naprawdę dobrze. Jako, że miałam na głowie bardzo dużo w okresie sierpień-wrzesień, to dzięki temu kosmetykowi mogłam załatwić pielęgnację twarzy oraz dłoni za jednym razem i nie musiałam nosić ze sobą zawsze dwóch kosmetyków. Tubka jest wygodna i poręczna.


Sam kosmetyk nie ma tłustej konsystencji, dosyć szybko się wchłania. Fajnie wygładza skórę, a także dzięki zawartości D-panthenolu łagodził podrażnienia na dłoniach. Moim zdaniem hit, któremu nic nie można zarzucić.


Bardzo często towarzyszyła mi też ochronna pomadka do ust od India Cosmetics. Jestem pomadkoholiczką, więc po ten produkt sięgam bardzo często. Dobrze chroniła spierzchnięte usta i pomimo niewielkiej wagi 3,8 g okazała się być bardzo wydajna. Nie mam jej nic do zarzucenia, nie powiedziałabym, że jest to rewolucyjny produkt, ale na pewno bardzo dobry.


Jedyne co mi w niej nie pasowało to sztyft, który nie był chyba dobrze umieszczony w środku i przy smarowaniu ust przechylał się na bok. Trochę to utrudniało jej stosowanie, bo nie można było jej mocniej docisnąć. Mimo to wady chętnie po nią sięgałam.



Ostatni produkt do maska do włosów India Cosmetics. Czas kiedy ten kosmetyk do mnie trafił był wręcz idealny - mało czasu w domu, a więc mało czasu na nakładanie czegoś więcej niż byle jaki szampon i odżywka. Maska okazała się strzałem w 10. bo wystarczy trzymać ją na włosach od 1 do 3 minut, więc jest naprawdę ekspresowa.



Konsystencja trochę przypomina budyń, ale niewielka ilość wystarczy do pokrycia długości włosów. Nie obciąża włosów, więc można ją bez problemów kłaść także przy skórze głowy. Zapach lekki i nie utrzymuje się na włosach.
Jak działa? Po pierwszym użyciu mnie nie zachwyciła, miałam uczucie, że włosy były trochę tępe i źle się rozczesywały, przy drugiej aplikacji było jednak o wiele lepiej, a przy trzeciej włosy naprawdę stały się fajne w dotyku.


Opakowanie 200 ml starczyło mi na zadziwiająco wiele aplikacji, a z każdą rezultaty były coraz lepsze. Włosy po masce są elastyczne, dobrze się układają, a końcówki nie są spuszone. Włosy były wyraźnie zregenerowane i "zrelaksowane" po ciężkim dla nich okresie :) 

Gdybym miała wybrać, który produkt z tej trójki był najlepszy to mocno bym musiała się zastanowić pomiędzy maską a serum, bo obydwa są naprawdę bardzo dobre i przypadły mi do gustu. W każdym bądź razie myślę, że warto z tymi kosmetyki eksperymentować, bo olej konopny ma moc :)

A Wy znacie kosmetyki z olejem konopnym?
Buziaki, Mila :)

11 komentarzy:

  1. Maska zapowiada się naprawdę ciekawie :)) Aż moje włosy proszą się o odżywienie. Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tym składniku, a wydaje się być całkiem dobrze działający :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mnie dziś przybył czysty olej konopny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiła mnie ta maska do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki te znam tylko z blogów,ale ciekawią mnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszamy na zakupy www.indiacosmetics.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Już od dawna mam ochotę na te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z jego dodatkiem, ale widzę, że pora się zainteresować. Może jak zużyję to co mam obecnie pootwierane to przyjrzę im się bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chyba nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z olejem konopnym :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...