wtorek, 29 września 2015

Serum na rozszerzone pory Dermedic NormacnePreventi

Moja cera nie jest cerą tłustą, aczkolwiek widoczne są rozszerzone pory. Firma Dermedic w swojej ofercie posiada produkt, który od dawna mnie interesował czyli serum na rozszerzone pory Normacne Preventi. Zielona buteleczka w końcu trafiła do mnie i mogłam się przekonać jak produkt się sprawdza.


Normacne Preventi (o którym można sporo przeczytać na stronie producenta klik) posiada niezwykle wygodne opakowanie, które wykonane jest z grubego szkła i wyposażone w zakraplacz, dzięki temu można precyzyjne odmierzyć potrzebną ilość preparatu, a jest ona naprawdę niewielka! (plus jest to meeeega higieniczne!) Wystarczy jedna lub dwie kropelki na pokrycie strefy T oraz policzków. Po miesiącu zużyłam zaledwie 1/5 opakowania. Wydajność jest tutaj kluczowa, bo za 30 ml produktu trzeba zapłacić około 50 - 55 zł, chociaż z tego co widzę na stronie obecnie dostępne są promocyjne zestawy za 56 zł w których jest to serum i preparat punktowy albo płyn micelarny, może warto więc wybrać taki zestaw? Serum na żelową konsystencję i nie wchłania się szybko, ale też nie roluje się na twarzy i nie świeci zbyt mocno.



Po działaniu spodziewałam się efektu WOW , gdzie moja cera będzie mega gładka, a ja mega zadowolona. Niestety, nie ma tak dobrze ;) Normacne Preventi zmniejszył pory i to całkiem dobrze, ba! świetnie zmniejszył pory i wygładził cerę, ale całkowicie nie jest ich w stanie zlikwidować, bo to nie kwestia używanych kosmetyków, tylko kwestia tego jaką cerę się ma :) Szczególnie dobrze poradził sobie na policzkach, gdzie teraz pory są o wiele mniej widoczne. Produkt nie wysuszył, nie podrażnił ani nie zapychał :)

Mam jeszcze sporo produktu w opakowaniu, więc chętnie będę kontynuować kurację, a jeżeli uda mi się zdobyć gdzieś promocyjne opakowanie to będę bardzo zadowolona :)

Znacie ten produkt, macie problem z rozszerzonymi porami? 
Buziaki, Mila :)

8 komentarzy:

  1. Skoro taki dobry ten specyfik to muszę się za nim rozejrzeć i wypróbować na swojej buźce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja znalazłam fantastyczną maskę na rozszerzone pory z ziaji PRO a to serum taczej mnie nie skusi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkt raczej nie dla mnie, ponieważ nie mam problemów z porami. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wierzę w specyfiki do usuwania porów, do minimalizowania - owszem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam na niego kiedyś ochotę, ale ekspedientka odradziła mi zakup :C Teraz żałuję, bo serum ma naprawdę fajny skład i mogłoby się dobrze sprawdzić na mojej mieszanej, skłonnej do trądziku skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam i właśnie będę zaczynać drugie opakowanie, też poluję na niego przy okazji promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię produkty tej firmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż trudno uwierzyć, że tak dobrze Ci się sprawdził. Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...