środa, 30 września 2015

Balsam Q na podrażnienia - MUST HAVE depilacji :)

Kiedy w ramach współpracy ze sklepem India Cosmetics otrzymałam Balsam Q na podrażnienia produkt nie zrobił na mnie dobrego pierwszego wrażenia i z niewielkim przekonaniem odłożyłam go na półkę. Zdecydowałam jednak się na danie mu szansy, w końcu nie ocenia się książki po okładce, prawda? :)


Balsam Q jest przeznaczony dla osób, które mają odleżyny i im zapobiega, ale to nie jedyne jego zastosowanie, ponieważ jest polecany do łagodzenia podrażnień oraz dla osób z bardzo suchą skórą. U mnie największe podrażnienia pojawiają się po depilacji, a że jestem tradycjonalistką i obecnie najczęściej wybieram maszynkę do golenia, to im bliżej okolic bikini tym podrażnienie większe. Właśnie na tym terenie postanowiłam przetestować Balsam Q, w końcu latem nogi są widoczne cały czas i czerwone plamy na nich nie były tym, co chciałam oglądać.



Zacznijmy jednak od opakowania, które jest wygodne i mieści 200 ml produktu (koszt tutaj to 14.99), posiada ono pompkę, więc dowolnie można go sobie dozować. Krem jest biały i ma lekką konsystencję. Pachnie bardzo mocno olejkiem z drzewa herbacianego, bo ten zaraz obok olejku lawendowego znajduje się w składzie. Skład posiada w sobie parafinę, ale zanim przekreślimy ten kosmetyk to przypominam, że parafina ma działanie chroniące skórę i w takim produkcie jest jak najbardziej pożądana :) Balsam wchłania się dosyć szybko.

Jak z działaniem? Świetnie! Ten balsam stał się moim must have depilacji i wcale nie przesadzam. Zero podrażnień, skóra jest gładka i nie piecze, a wszystko to po jednej aplikacji. Jeżeli, więc macie problem z podrażnieniami to naprawdę warto go spróbować - nie kosztuje wiele, a działa super :)

Buziaki, Mila

6 komentarzy:

  1. Skoro jest świetny to muszę koniecznie wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę, ale po tym co piszesz wart jest wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie go wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie po depilacji praktycznie wszystkie produkty podrażniają. Ten może być strzałem w dziesiątkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze, że znalazłaś dla niego zastosowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...