czwartek, 6 sierpnia 2015

Słoneczny krem od Fitomed

Lato jest czasem w którym szczególnie zwracam uwagę na to co nakładam na twarz. Ostatnio w pielęgnacji towarzyszy mi krem z serii "Mój krem" firmy Fitomed, a koniecznie "Mój krem numer 8". Jak się sprawdził?


Zacznę od tego, że krem naprawdę jest mocno słoneczny, na co wskazuje jego żywy i ładny kolor. Pozostaje on lekko na skórze, co nie jest polecane w przypadku osób bardzo bladych, bo po zastosowaniu kosmetyku mogą zmienić niechcący kolor skóry (tak samo jest w przypadku czystego oleju marchwiowego). Ja mam opaloną cerę, więc nie ma dla mnie sprawy :)
Krem numer 8 się łatwo rozsmarowuje, ale potrzebuje on chwili, żeby się dobrze wchłonąć. Zamknięty jest w poręcznym opakowaniu, które mieści w sobie 50 ml naturalnego produktu, a cena za niego w sklepie fitoteka.pl  to 27 zł, czyli cena jest całkiem przystępna, bo wydajność jest duża. 



Czy polubiłam ten produkt? I tak, i nie. Tak, bo fajnie podkreśla opaleniznę, faktycznie ją poprawia i wyrównuje mniejsze przebarwienia. Nie, bo poza tym nie czułam silnego nawilżenia, czasami skóra bywała lekko wysuszona. Na plus na pewno jest skład:

Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Water, Hamamelis Virginiana Flower Water, Theobroma Cacao Seed Butter, Daucus Carota (Carrot Tissue) Oil, 5% Helianthus Annuus, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil, Calendula Officinalis Flower Extract, Hydroxyethyl Acrylate, Sodium Hya-luronate, Glycerin, Sodium Acryloyldi-Methyl Taurate Copolymer, D-Panthenol, Trilaureth-4-Phosphate Caprylic/Capric Triglyceride, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerine.


Mimo to nie zraziłam się do firmy Fitomed i myślę, że sięgnę jeszcze po inne produkty z serii "Mój krem".

Znacie ten produkt?
Buziaki, Mila :)

13 komentarzy:

  1. Nie znałam tego kremu, ale mnie zaciekawił chętnie przetestuję go na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę taki żółty krem! Jednak nie dla mnie, jestem zbyt blada, zero opalenizny :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam ale ciekawy jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ochotę na wypróbowanie jakiegoś kremu, np. nr6 :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ochotę na wypróbowanie jakiegoś kremu, np. nr6 :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiły mnie ich kremu w sumie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się, że jest w składzie woda aloesowa - mój ulubiony składnik, jednak jeżeli słabo nawilża to mnie nie przekonuje. Intryguje mnie kolor, wiem, ze rokitnikowy też ma taki kolor sz Sylveco chyba i chciałabym spróbować takiej formy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy blog :)
    zapraszam do siebie
    www.roszpunkahair.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam jeden z tych pomarańczowych kremów ale do testów oddałam mamie, była zadowolona. Szkoda, że ten nie daje intensywnego nawilżenia. Lubię kosmetyki z fitomedu

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy blog

    Zainteresował mnie :)

    Będę częściej zaglądać :)

    A w wolnej chwili zapraszam do siebie ;) :D

    http://blogowszystkimevi.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...