środa, 26 sierpnia 2015

Piloxidal Vital - suplement diety na włosy

Już jakiś czas temu zakończyłam kurację suplementem diety Piloxidal Vital, którego skład przede wszystkim skupia się na włosach. Jest to produkt polskiej firmy Genoxo. Jak się sprawdził ten suplement?



Muszę ponarzekać trochę na rozmiar pojedynczej tabletki, który jest spory - jeżeli ktoś nie lubi łykać dużych tabletek to może mieć z tym jakiś problem, aczkolwiek mi to kłopotów nie sprawiało, szczególnie ze względu na to, że tabletka jest trochę podłużna. Tabletka nie pozostawia żadnego smaku, nie powodowała u mnie sensacji żołądkowych (co zdarzało się po tabletkach drożdżowych innej firmy, gdzie przez pół dnia odbijało mi się drożdżami ;)). Całość zapakowana jest w zgrabny blister, a ten w kartonik, który mieści 60 tabletek, czyli równowartość miesięcznej kuracji. Tabletki są niebieskawe/zielonkawe, przez co mój facet pytał mnie kilka razy w żartach dlaczego stosuję Viagrę ;)



Myślę, że w suplementach diety niezwykle ważny jest skład oraz cena adekwatna do jakości. Piloxidal Vital spodobał mi się ze względu na to, że ma dosyć nietypowy i bogaty skład. Suplementy na włosy to zazwyczaj cynk, drożdże, ziele skrzypu polnego, pokrzywa - te składniki pojawiają się w takich produktach najczęściej. Tutaj skład zawiera także korzeń żeń-szenia, owoc gorzkiej pomarańczym zueke mniszka lekarskiego czy też imbir oraz zieloną herbatę. Cały skład można zobaczyć sobie TUTAJ w ulotce. Podoba mi się takie podejście firmy do składu, w końcu pojawił się produkt, który doskonale rozumie, że zdrowe włosy są odbiciem zdrowego ciała i w składzie powinno się znaleźć coś co będzie chronić włosy przed starzeniem i innymi czynnikami, które je niszczą.




Produkt w ciągu miesiąca oczywiście nie mógł pokazać całego spektrum swojego działania, ale na pewno mogłam zauważyć pierwsze efekty. Przede wszystkim - brak wypadania włosów. I kiedy mówię brak, mam na myśli zero włosów na ubraniach oraz minimalna ilość na szczotce do włosów. Przez czas działania suplementy włosy urosły o 1,8 cm, pojawiło się także sporo nowych baby hair, a te które miałam wcześniej wzmocniły się.

Cena Ploxidal Vital jest bardzo różna - na przykład w DOZ kosztuje około 27 złotych i to moim zdaniem dużo za suplement diety, ale w innych aptekach internetowych cena to nawet około 12 - 15 zł, a taka cena jest bardzo zachęcająca. Niestety, produktu nie spotkałam stacjonarnie, aczkolwiek dowiedziałam się w kilku aptekach, że bez problemów może on zostać sprowadzony.

Znacie ten suplement?
Buziaki, Mila :)

5 komentarzy:

  1. Widzę, że skład tego suplementu jest naprawdę wartościowy. Mi zdarza się zażyć kurację na wiosnę dla wzmocnienia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lecę do apteki. Moje włosy teraz wypadają normalnie garściami, i są wszędzie i każdego to delikatnie mówiąc wkurza. Jak zadziała, to jesteś mega, że znalazłam ten post ;)
    Dodaję do obserwowanych ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oo super efekt, też używałam ten suplement

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...