poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Czarna pasta do zębów Beverly Hills Formula

Czy pasta do zębów może być czarna? Jeszcze jakiś czas temu powiedziałabym z całą pewnością - NIE! W końcu pasta do zębów musi być biała, bo... bo dzięki niej zęby będą bielsze? Ewentualnie występować mogła w jakiś odcieniach niebieskiego (bo to taki świeży kolor)... Okazuje się jednak, że nie zawsze złoto co się świeci i nie zawsze złe te co jest czarne ;)



Pasta Beverly Hills Formula - Natural White Total Breath Black jest czarna jak smoła i zamknięta w typowej dla pasty do zębów tubce, z której łatwo wycisnąć wszystko "do ostatniej kropli". Swój kolor zawdzięcza zawartości węgla aktywnego i działa ona przede wszystkim wybielająco. Przy pierwszym użyciu obawiałam się czarnej piany i zabarwnionych zębów, ale oczywiście nic takiego nie miała miejsca - piana jest szarawa, a zęby nie ciemnieją. Pasta nie ma żadnego dziwnego posmaku, nie wyczuwa się w niej żadnych drobinek, smak ma miętowy i poza kolorem nie wyróżnia się czymś szczególnym na tle innych past do zębów.



Samo działanie wybielające najlepiej ponoć osiąga się nakładając ją na zęby na minutę przed szczotkowaniem, więcej o samej paście można poczytać na stronie producenta. Jak sprawdziła się ona u mnie? Stosuję ją przez prawie miesiąc i efekty są w tym momencie mocno widoczne. Zresztą już po pierwszych użyciach miałam wrażenie, że działa, w czasie jej stosowania kilkukrotnie usłyszałam pytanie czy wybielałam sobie zęby ;) Nie udało jej się jedynie całkowicie usunąć mocnych przebarwień od herbaty na moich trójkach, ale mimo wszystko są one teraz mniej widoczne (a szansę na ich całkowite usunięcie są raczej minimalne, bo herbatę piję w hurtowych ilościach). Na plus tego produktu przemawia także fakt, że jest delikatna. Podobny efekt uzyskałam jakiś czas temu przy użyciu jednej z past blend-a-med, ale wiązało się to z dużym zwiększeniem nadwrażliwości zębów. Teraz jem gorący obiad i popijam super mrożonymi napojami bez najmniejszego uczucia dyskomfortu.




Patrząc na cenę 15 zł wydawać może się ona spora, ale w sumie nie odbiega ona tak bardzo od drogeryjnych past. Szkoda, że produkt nie jest szeroko dostępny i dostać go można stacjonarnie przede wszystkim w drogeriach Wispol oraz Jaśmin (całą listę można sprawdzić na stronie producenta).

Jeżeli ktoś chce uzyskać efekt wybielenia to powinien spróbować tej pasty :)
Buziaki, Mila :)

14 komentarzy:

  1. Musi komicznie wyglądać przy myciu nią zębów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę to upiorne, myć czarną pastą zęby :P Ale najważniejsze aby działała.
    Zapraszam do mnie:)
    http://pokochajkosmetykizmiri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Już kilka razy o niej czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem działania :) Chociaż czytałam i słyszałam od dentysty, że żadna pasta nie wybieli zębów.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem z niej zadowolona a cena jest przeciętna, na kieszeń każdego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o wybielających właściwościach wegla, sama kruszyłam go i myłam nim zęby jakis czas temu, Przypomniałaś mi o tej kuracji i będę to robic nadal :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak to już jest - by jechać w prawo, trzeba skręcić w lewo; by mieć białe zęby, należy sięgnąć po czarną pastę;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mnie zainteresowała i mam ochotę użyć;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mnie zainteresowała i mam ochotę użyć;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To tak jak sposób z węglem. Rozdrabniasz proszek trzymasz chwile na zębach, szczotkujesz. Wiadomo nie jest to spektakularny efekt, ale coś tam działa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow... czarna pasta...
    próbowałam kiedys wegiel ale teraz wole nie ryzykowac, nie ma co na własna reke kombinowac ;)
    zapraszam do nas na sałatkę ryżową ;)
    http://blackpink-inspire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaintrygował mnie ten produkt więc pewnie skuszę się na jego wypróbowanie ;) Ciekawa jestem czy poradzi sobie lepiej niż mój ulubiony indyjski proszek do zębów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie słyszałam o czarnej paście... Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czarna pasta - ludziom pewnie źle się kojarzy, ale ja lubię wszystko, co nietypowe. Żeby poznać skuteczność pasty, trzeba odczekać kilka miesięcy. Zmiany na zębach nie zachodzą tak szybko - te dobre, jak i złe.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...