poniedziałek, 6 lipca 2015

WYNIKI konkursu z Mazidłami

Pamiętacie ten konkurs w którym był do wygrania zestaw półproduktów z Mazideł?
Mam dla Was wyniki :)

Było ciężko wybrać, dlatego czekałam do ostatniego dnia, a najchętniej nagrodziłabym kilka osób.
Bez przeciągania nagrodę wygrywa...

.
.
.
.
.
.
.
dobiezka!

Jej odpowiedź bardzo mi się spodobała i oferuję się na testera tego kosmetyku :D

Drodzy Państwo! Czy wiecie o czym marzą kobiety? O księciu z bajki? O sławie? Nie!!! One marzą o tym, żeby jeść i nie tyć i cieszyć się smukłą sylwetką ! I tu przyszedłby z pomocą wyszczuplający peeling do ciała, który nie tylko sprawiałby przyjemność samego użytkowania, ale również doskonale odpowiadałby potrzebom kobiet, ponieważ zapobiegałby, aby na ich pięknych ciałach nie pojawiał się już żaden Szanowny Pan Celulit czy Szanowna Pani Fałdka Tłuszczu. Kosmetyk ten miałby subtelny, zmysłowy zapach, który pobudzałby Nasze zmysły i to nie tylko te, które odczuwamy, gdy patrzymy na przystojnego mężczyznę z umięśnioną klatą. Ten peeling miałby jeszcze jedno dodatkowe działanie – sprawiałby, że gdy kobieta patrząc w lustro, zawsze by się uśmiechała i to nawet zaraz po wstaniu z łóżka. Oh co za działanie moje Drogie Panie!  
Musze wymyślić recepturę :D

Proszę o wysłanie mi, w ciągu 3 dni, maila z adresem do wysyłki nagrody na milabizon@gmail.com.
No i oczywiście - gratuluję!
Buziaki, Mila :)

10 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...