wtorek, 28 lipca 2015

SPA dla stóp - złuszczanie kwasami AHA, BingoSpa

Kto z Was pamięta o tym, że ma stopy tylko latem? Ja, ja! No cóż... czasami nawet latem o nich zapominam ;) alleeeeee.... na szczęście są produkty, które pozwalają dosyć szybko przywrócić akceptowalny wygląd stóp. Tym produktem na pewno jest Silnie złuszczający preparat do stóp z 50% kwasami AHA firmy BingoSpa.


Według producenta:

Kwasy AHA BingoSpa pomagając w usunięciu warstw nagromadzonych na powierzchni skóry, zapewniają efekt peelingu stymulującego odnowę komórkową. Proces ten inicjuje bowiem odpowiednią odbudowę komórek głębiej położonych. Powoduje on także pobudzenie produkcji kolagenu i elastyny. W wyniku zachodzących procesów w sposób widoczny poprawia się stan skóry stóp. Lepiej gromadzi ona wilgoć, co wpływa na wygładzenie zmarszczeń i bruzd oraz poprawę ogólną wyglądu stóp.
Przy długotrwałym stosowaniu (6 miesięcy i dłużej) preparatów zawierających kwasy owocowe odbudowują się włókna sprężyste. Zwiększa się produkcja włókien kolagenowych i mukopolischarydów, dzięki którym poprawiają się biologiczne i fizyczne właściwości skóry.
Składniki aktywne:
  • sól warzona próżniowo,
  • siarczan magnezu,
  • urea (mocznik),
  • pięćdziesięcio procentowe kwasy owocowe AHA,
  • olejek pomarańczowy,
  • ekstrakt z melisy,
  • ekstrakt z nagietka.


Skład bardzo obiecujący, tak samo jak działanie. Kosmetyk ma formę grubszego proszku/soli, który trzeba nałożyć na wilgotną dłoń/gąbkę a potem przez 5 - 10 minut masować nim stopy. Ja mieszam odrobinę z wodą aż powstanie pasta, którą wcieram w stopy, inaczej mam wrażenie, że dużo preparatu ląduje poza stopami. Masaż trwa dosyć długo, więc po kosmetyk sięgam dwa lub trzy razy w tygodniu. Domowe SPA umilane jest przez cytrusowy zapach tego peelingu do stóp.


Działanie jest bardzo dobre już od pierwszego użycia, chociaż wiadomo, że przy mocno zapuszczonych stopach cudów od razu nie będzie. Ja preparat stosuję nie tylko na podbicie stopy, ale na całą powierzchnię aż po kostki i skóra u góry robi się miła i nawilżona już po pierwszym nałożeniu, pięty za to stają się o mocno wygładzone po około 3 - 4 zabiegach (w międzyczasie nie korzystam z kremów, a przez zabiegiem zawsze stosuję tarkę do stóp). Poza tym podoba mi się świeży efekt po zabiegu, a sam masaż wpływa też relaksująco i zmniejsza opuchliznę czy zmęczenie stóp. Do tego produkt jest wydajny.

Cena w sklepie BingoSpa to 23,90 za 600 gram, które starczy na całe lato. Moim zdaniem się opłaca, bo produkt działa dobrze :) 

Znacie ten preparat? A może macie coś innego na stopy? 
Buziaki, Mila :)

7 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem jak sprawdziłby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo dbam o swoje stopy, stosuję tarki , pumeksy i kremy nawilżające, jednak podbicie i tak mam twarde i nieestetyczne w dotyku. Myślę, że to przez odkryte buty , które noszę latem. W innych porach roku moje stopy są ok. fajnie, że jesteś zadowolona z tego preparatu. Długo trzeba masować ale najważniejsze, że efekty są widoczne już na początku kuracji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę,że jeżeli działa dobrze to z pewnością wypróbuję.Moje stopy wymagają złuszczenia w okresie letnim szczególnie,dlatego przyda się;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Planowałam kupić tego cudaka kiedyś mojej mamie, ale jakoś nie mogłam go nigdzie dorwać stacjonarnie i... zapomniałam :D Sama jestem leniwcem i kilkunastominutowy masaż stóp średnio by zapewne wychodził :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam jakiś czas temu :). Mój narzeczony bardzo polubił i ciągle mi podbierał :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kilka produktów tej firmy i mam mieszane uczucia.. Szampony sprawowały się dobrze, jednak odżywka, mimo dobrego składu, nie działa cudów, a nawet nie wygładza i nie ułatwia rozczesywania włosów..
    Dobrze, że ten produkt sprawdził się u Ciebie dobrze :) Moje stopy na szczęście nie są problematyczne i nie potrzebuję takich specyfików :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://n-b-h.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamówiłam :) ciekawe jak sprawdzi się u mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...