środa, 3 czerwca 2015

Zioła i Biotyna Fitomed, czyli ekstraziołowa odżywka do skóry głowy

Teoretycznie odżywka esktraziołowa przeznaczona jest do włosów tłustych i ze skłonnością do łupieżu, zresztą więcej można poczytać o niej TUTAJ . Dlaczego, więc napisałam, że to odżywka do skóry głowy? Bo przetłuszczanie, łupież i wypadanie zaczynają się przy skórze, a nie końcówkach. Ostatnio mój mąż powiedział, że wypadną mi wszystkie włosy, bo rozjaśniłam końce.... Nie, nie wypadną ;) To nie ucięta ręka, gangrena do góry nie pójdzie. Dlatego dla mnie to odżywka do skóry głowy, bo właśnie tam ją stosowałam.


Jakie są problemy mojej skóry głowy? Przetłuszczanie i wypadanie włosów. Z przetłuszczaniem walczyłam też za pomocą szamponu Fitomed - recenzja KLIK. Odżywka jest uzupełnieniem kuracji, stosuje się ją 1 - 2 razy w tygodniu. Na początku stosowałam dwa razy, od jakiś dwóch tygodni stosuję ją raz. Opakowanie 200 ml kosztuje 9,50 zł na stronie internetowej sklepu Fitomed. Cena jest, więc całkiem zwykła jak za taki produkt. Za to za TAKI skład cena jest wręcz świetna moim zdaniem. Sama natura, tytułowa biotyna (witamina H) jest prawie na końcu składu, lecz wynika to raczej z stężenia, które jest bezpieczne i daje dobre efekty, natomiast naturalne wyciągi są na pierwszych miejscach.


Konsystencja jest lekka, nie obciąża włosów, nie wysusza ich, ale też mocno nie nawilża, dlatego wcieram ją jak najbardziej to możliwe tylko w skórę głowy i odrosty, które są bardziej tłuste niż farbowana część moich włosów. Wydajność jest bardzo dobra, ilość wielkości orzecha włoskiego wystarcza spokojnie na całą skórę głowy.



Odżywka Fitomed Zioła i Biotyka absolutnie nie przyprawia o łupież, a raczej pomaga w jego zwalczaniu. Przetłuszczanie włosów doskonale niweluje w zestawie z szamponem, o którym już pisałam. Pachnie przyjemne, ziołowo, zapach utrzymuje się, ale nie jest bardzo mocny. 
Na czas stosowania tej odżywki odstawiłam wszelkie wcierki i tabletki i na początku odczułam to zwiększonym wypadaniem - taka moja uroda, w końcu połowa kobiet z mojej rodziny jest prawie łysa ;) Ale po dwóch użyciach wypadanie się zatrzymało i wróciło do normy "wcierkowo - suplementowej", mogę więc ją śmiało polecić każdemu, kto ma z wypadaniem problemy. 

Ciężko mi ocenić za to stan pogrubienia, bo nie mam porównania, gdyż reszta moich włosów jest farbowana, a odrosty jak wiadomo zawsze są trochę inne niż farbowańce ;) Dodatkowo po myciu w którym używam tej odżywki, moje włosy są fajnie uniesione od nasady.
Podsumowując - tania, dobra, skuteczna :) Myślę, że mogłaby się spodobać osobom z tłustymi i wypadającymi włosami. Jest też fajną bazą do peelingu cukrowego.

Znacie ją? A może znacie inną godną polecenia odżywkę do skóry głowy?
Buziaki, Mila :)

11 komentarzy:

  1. Przeczuwam, że u mnie byłby totalny przesusz :D
    Ale znając siebie, pewnie kiedyś wypróbuję, przy jakiejś okazji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej odżywki ale znam markę i bardzo ją lubię. Co do składu to rzeczywiście ma całkiem fajny zwłaszcza, że kosztuje tak mało ;) Mi ostatnio też wypadały włosy i to baaardzo dużo.. ale stwierdziłam, że to pewnie na wiosnę tak i teraz bliżej lata jest już o wiele lepiej ;) Mam nadzieję, że i Ty uporasz się szybko z tym problemem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ją i miło wspominam choć na razie nie planuję do niej wrócić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam przetłuszczających się włosów więc się nie skuszę na nią chodź jest interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego produktu, jednak firmę tak i nie mam z nią zbyt przyjemnych doświadczeń. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale ufam tej marce, kremy do twarzy są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Produkt raczej nie dla mnie, pierwszy raz spotykam się z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie ta odżywka też się solo nie sprawdziła na długości, zazwyczaj mieszałam ją z jakąś inną, bardziej emolientową. Ale to zastosowanie na skórę głowy faktycznie może dać dobre rezultaty. Na pewno przetestuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię produkty fitomed,jednak tego produktu nie miałam okazji wypróbowac;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tej nie znam jednak ostatnio wyciągnęła z zapasów zestaw z firomedu i mam zamiar niebawem e do niego dobrać mam tylko nadzieje ze równie dobrze się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. moje włosy nie lubią tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...