wtorek, 30 czerwca 2015

Słodkie (kocie) rzeczy z Chin|Dresslink.com wishlist

Mam absolutny zakaz wchodzenia na chińskie sklepy internetowe, bo chcę w nich... wszystko! No może nie wszystko, ale mniej więcej :)

Dzisiaj mam dla Was mały wishlist z jednego ze sklepów, czyli dresslink.com. Ale to nie taka zwykła wish, a raczej wish słodkich i dziwnych rzeczy, które chętnie bym przygarnęła. Jakoś tak się złożyło, że najsłodsze rzeczy są związane z kotami :P
Zdjęcia są podlinkowane, link też pod spodem zdjęcia :) (P.S. Jeżeli zechcecie klikać w linki to będzie mi miło :))

Słodka torba z pieskiem. Od razu podbiła moje serce, ale... w sumie nie mam do czego jej ubierać. Poza tym wolę duże torby, które pomieszczą pół domu, a piesek to tylko 23 na 24 centymetry.



Kocie rajstopy? Why not? Gdybym tylko nosiła częściej spódniczki to bym chętnie nabyła, ale na dobrą sprawę sukienki i spódnice ubieram sporadycznie i wolę ewentualnie krótki spodenki. Mimo to uważam, że są absolutnie słodkie!



Większość kocich portmonetek to takie małe potworki, co jak co to z takiej twarzy:


bym się raczej nie ucieszyła ;) Ale te wyżej mają całkiem przyjemne i słodkie mordeczki. 

Ale jak ktoś jest miłośnikiem kotów to może sobie zakupić rękawiczki z kota:




Czy ten też pieruńsko brzydki sweter z kotem :P


Krótko mówiąc - dla każdego coś dobrego :) A z kocich i ładnych rzeczy wpadła mi w oko sukienka dla kociary :)


Albo ta sukienka:



A co zamówiłam ja? Trzy przydatne dla mnie rzeczy:
- organizer (będzie do kosmetyków)
- prostą sukienkę
- portfel
Ciekawi mnie kwestia rozmiarówki oraz jakości wykonania rzeczy. Na pewno na plus jest fakt, że wiele produktów ma też real photo, a rozmiarówka jest opisana dokładnie i podane są wymiary każdej rzeczy, a nie tylko sam rozmiar! Zobaczymy czy pokrywają się z rzeczywistymi wymiarami produktów :)


klik                                          klik                                        klik


A Wam coś wpadło w oko w sklepie dresslink?
Buziaki, Mila :)










15 komentarzy:

  1. KLIKŁAM w linki :)) Te kocie rajstopki nosiłabym, gdybym nie miała wielkich grubych i krótkich nóg, w dodatku iksików :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Nie ma grubych i brzydkich nóg! Wszystkie nogi są zajebiste :)

      Usuń
    2. To Ty nie widziałaś moich :D

      Usuń
    3. nie stresuj się, nogi przeważnie idą na boki ;)

      Usuń
  2. Te portmonetki z kociakami są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rajstopki z kociakami nawet mam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe tam mają ubrania :) A mi najbardziej się podoba torebka z pieskiem - tylko do czego ją założyć ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Portfeliki i te rękawiczki mi się spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te rajstopy są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. kocie portmonetki są super, rajstopki też ale nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka długa i czapka i rękawiczki i rajstopy ojej <3 coś pięknego...chciałabym takie :D Kocham i uwielbiam koty :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie coś dla osób, które uwielbiają koty. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rajstopy są chyba najciekawsze. Zabawnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...