wtorek, 16 czerwca 2015

Pszczela Dolinka - naturalne mydła i nie tylko

Kijowa ze mnie blogerka, bo o firmie Pszczela Dolinka nie słyszałam (a przecież pisała o ich mydłach Kamila... no i wyszło na to, że za mało czasu spędzam w blogosferze znowu :/ ), a kiedy Kamila wspomniała o nich jeszcze raz na swoim fanpage'u i padły tam słowa "darmowa dostawa" to musiałam do nich zajrzeć :)

Okazało się, że w sklepie tym można dostać zawrotu głowy: naturalne mydła, miód, produkty z woskiem pszczelim, twarde perfumy, woreczki zapachowe i świece... Po prostu WOW! A z tego co  wyczytałam później, to co miesiąc oferowane są dni darmowej dostawy, ogłaszane są one na FB Pszczelej Dolinki. Wybór nie był łatwy, ale w końcu wybrałam twarde perfumy o zapachu Kwiatowy Bukiet oraz mydło Rumianek z Macierzanką i Bzem. Jak na początek myślę, że wystarczy do przetestowania. A może przy kolejnej okazji na pewno zakupie tam czysty wosk pszczeli i sama coś sobie ukręcę? W każdym bądź razie polecam zajrzeć do nich i zobaczyć co za pyszności oferują!


Nie wiem jak Wy, ale ja się ogromnie cieszę, że coraz więcej takich małych manufaktur i sklepów z naturalnymi produktami się otwiera :)
Buziaki, Mila :)

9 komentarzy:

  1. Kupiłam to samo mydło :d Pachnie obłędnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie uformowane i zapakowane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rzeczy :) Koniecznie muszę do nich zajrzeć :) Masz rację, super, że powstaje coraz więcej tego typu sklepików :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szykuję się do pierwszego zamówienia w dolinie, bardzo fajnie wyglądają ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądam, mam ochotę go zjeść :D

    OdpowiedzUsuń
  6. to mydełko wygląda przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wygląda :)

    http://lena-xv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...