czwartek, 11 czerwca 2015

Nowość na rynku kosmetyków naturalnych - Be Organic

Nie wiem jak Wy, ale ja ogromnie cieszę się, że powstaje coraz więcej firm, które produkują naturalne i organiczne kosmetyki. Oczywiście, wśród tego "eko zamieszania" znajduje się też wiele firm, które próbują wcisnąć parafinę i silikony jako coś naturalnego... ale trend staje się ns tyle mocny i modny, że coraz więcej osób ma świadomość tego co kupuje. Przyczynia się to też do zwiększenia asortymentu naturalnych produktów oraz do obniżenia cen. Dzisiaj chcę zaprezentować Wam nową markę na rynku kosmetyków naturalnych. Świeżutką, bo premiera marki miała miejsce 28 maja i chyba można powiedzieć, że to takie kosmetyczne royal baby :)




Marka nazywa się Be Organic, w jej linii dostępnych jest jak na razie tylko kilka kosmetyków: serum pod oczy, organiczny olej kokosowy, peeling myjący do twarzy, krem do twarzy, mleczko do demakijażu, masło do ciała oraz peeling do ciała. Widzę tutaj jeszcze sporo miejsca na inne produkty i chętnie zobaczyłabym na przykład szampon i maskę do włosów :) albo peeling do skóry głowy! I pomadkę do ust. Krem do rąk... No, krótko mówiąc - wszystko :D Ale taki asortyment jak na początek to całkiem dobry start i pozwala na zapoznanie się z marką wystarczająco.

Filozofia marki jest prosta: Be Organic, Be Natural, Be You, a produkty opakowane bez zbędnych udziwnień w fajne opakowania, które na dodatek są biodegradowalne. Są to kosmetyki apteczne, więc właśnie tam trzeba ich wyglądać. Można je zakupić także poprzez sklep Be Organic. Olej arganowy, olej macadamia, masło kakaowe, jagody goji czy miłorząb japoński to tylko niektóre z naturalnych składników, jakie znajdują się w ich kosmetykach. Część składników posiada certyfikat Ecocert.



Na jakim poziomie kształtują się ceny? Jak dla mnie na całkiem przyzwoitym. Myślę, że na przykład cena 44 zł za 200 ml organicznego i naturalnego mleczka do demakijażu to całkiem przyjemna cena. Sama testuję obecnie serum pod oczy, w przyszłym tygodniu pojawi się jego recenzję i przekonacie jak sprawdza się filozofia marki w życiu realnym :) Dochodzimy tutaj też do bardzo ważnego pytania - czy opłaca się kupować kosmetyki naturalne?


Odpowiedź na nie brzmi: to zależy. To zależy od Waszych potrzeb, potrzeb Waszej skóry oraz świadomości. Ja coraz częściej sięgam po oleje, naturalne kosmetyki i mniej chemiczne rozwiązania, ale myślę, że nie przejdę na 100% organiczną pielęgnację i czyszczenie domu. Wybieram sobie z obydwu grup co najlepsze. Cieszy mnie jednak, że pojawiają się coraz to nowsze opcje dla kosmetyków naturalnych i po prostu jest w czym wybierać. Wydaje mi się, że największą przeszkodą są chyba dosyć wysokie ceny... ale z drugiej strony są one uzasadnione koniecznością używania konkretnych rozwiązań i produktów, które na przykład nie są sztuczne nawożone ani pryskane, przez co spada wydajność produkcji. Sytuacja jest taka sama jak w przypadku jedzenia - można kupić coś tanio, można kupić coś w cenie adekwatnej do jakości, czyli po prostu wyższej :)

Jeszcze raz zapraszam Was do odwiedzenia sklepu Be Organic i bliższego zapoznania się z ich ofertą. A może już słyszeliście o ich produktach?
Buziaki, Mila :)



zdjęcia pochodzą z materiałów prasowych ze strony beorganic.com.pl

11 komentarzy:

  1. Asortyment zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tej firmie i już mnie ciekawią zawartości tych słoiczków i buteleczek <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomijając kosmetyki - urocze zdjęcia zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałbym kochana, żeby te zdjęcia były mojego autorstwa :) Niestety, ale tylko przed ostatnie jest moje :)

      Usuń
  4. Kremu do twarzy używałam jednak nie z tej firmy.Był nawet ok.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa propozycja :). Zwłaszcza teraz, jak zmieniam swoją pielęgnację na naturalną :).

    OdpowiedzUsuń
  6. O produktach słyszałam, chętnie poczytam o serum pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooooo pierwszy raz słyszę. Ja takie rzeczy to lubię :) :) :) muszę czegoś spróbować

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyki zapowiadają się bardzo ciekawie, głównie ze względu na składy. Chyba będzie trzeba wypróbować :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...