środa, 17 czerwca 2015

Niby dobrze... ale też źle|Mydło do twarzy Bio Damascena Alteya Organics

Mydła do twarzy się nie używa - tak głosi stara prawda, ale w sumie nikt nie pamięta dlaczego ;) Moim zdaniem mydła można używać - ale trzeba wiedzieć jakie. Dzisiaj napiszę Wam o mydle do twarzy, które... no właśnie, które jakie jest? Cholernie ciężko powiedzieć.


Bio Damascena to seria kosmetyków firmy Alteya Organics, które wytwarzane są w bułgarskiej Dolnie Róż. Ręcznie zbierane płatki róż lądują w kremach, hydrolatach i właśnie mydle do twarzy. Produkt jest organiczny i naturalny. Ten kosmetyk udało mi się wygrać na stronie FB Alteya Organics Polska prawie cztery miesiące temu i dopiero teraz opakowanie dobija do dna, przy codziennym używaniu rano i wieczorem, a czasami w ciągu dnia. Wydajność jest spora, bo wystarcza jedna pompka na całą twarz i dekolt, a koszt opakowania waha się w granicach 60 - 70 zł za 250 ml. Sporo, ale przeliczając na miesięczny koszt suma nie jest taka straszna. Opakowanie jest porządne i się nie zacina.


Mydło to nie jest skierowane ku konkretnej grupie użytkowników, polecane jest cerom problematycznym, bo ma w sobie składniki oczyszczające, ale na suchej skórze też ma się sprawdzać. Skład to czysta poezja:

Hydrolat z róży damasceńskiej*, Olejek z kokosa właściwego*, Gliceryna*, Wodorotlenek sodu**, Oliwka z oliwek*, Guma Guar*, olejek migdałowy*, Witamina E**, Kwas Cytrynowy**, Olejek palmarosa*, olejek z płatków róży damasceńskiej*, Olejek Geraniowy*
* składniki organiczne 
** składniki naturalne

Zaskoczył mnie termin przydatności do użycia, który jak na naturalny kosmetyk jest długi, za co ma wielki plus. Ale co z samym działaniem? No właśnie, codziennie rano i wieczorem nad tym się zastanawiałam i chyba jestem na nie... To mydło nie jest złe, gdybym tak powiedziała to bym skłamała. Jest dobre, ładnie pachnie, dobrze się pieni, fajnie oczyszcza nawet z resztek makijażu, ale coś mi nie do końca w nim pasuje. Czasami pozostawia uczucie ściągniętej i "piszczącej" skóry twarzy, a w każdym bądź razie po każdym jego użyciu czuję na skórze warstewkę, która pozostawia skórę miękką i fajnie nawilżoną, ale mi zupełnie nie odpowiada.


Skóra po użyciu jest fajna, ale nie do końca tak, jakbym tego chciała. Na dłuższą metę nie zauważyłam większej poprawy w stanie mojej cery, a szkoda, bo z tym produktem wiązałam spore nadzieje. Dosyć wysoka cena sprawia, że ja nie sięgnę już po ten produkt, ale może którejś z Was będzie on pasował. Zresztą kilka dni temu pisała o nim Una z Hedonizm i Eskapizm i z jego działania była bardzo zadowolona. Nie wykluczam jednak, że w przyszłości nie spróbuję innych produktów tej marki, bo ich filozofia oraz oferta bardzo mnie zainteresowały.

A Wy znacie ten produkt? A może polecicie mi coś innego?
Buziaki, Mila :)

10 komentarzy:

  1. Jeżeli chodzi o czyszczenie twarzy, to polecam żel peelingujący z Ziaji, z tej serii liśćmi manuka. Jest taki i rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten żel teraz :)

      Usuń
    2. Ale u mnie jakoś dziwnie "rozpulchnia skórę" niestety, więc stosuje go tylko co kilka dni.

      Usuń
  2. Ja bym mimo wszystko chciała spróbować, licząc, że mi by się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie ono świetnie służy, a mam bardzo suchą skórę, którą większość takich kosmetyków wysusza.

    I po ok 2 miesiącach ubyło mi może 15% w butelce. Używam niewielkiej ilości, bo ono się bardzo pieni... No i też używam go raz dziennie. Rano nie myję twarzy mydłem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy kosmetyk, ale nad wydaniem takiej kasy na mydło musiałabym, podumać, a jak widzę, aż takiej rewelacji nie ma..może kiedyś jak będę cierpieć na nadmiar gotówki?

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz go tutaj widzę, trochę wysoka cena jak na kosmetyk, który średnio się sprawdza...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie jednak cena zbyt wysoką. Mi pod pasował ostatnio żel do mycia twarzy z Fitomed co skóry mieszanej ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...