sobota, 20 czerwca 2015

Merz Spezial Dragees - początek kuracji

O suplemencie diety Merz Spezial Dragees słyszał chyba każdy. Te drażetki podbijają serca wielu kobiet, ale czy podbiją moje? To się okaże za trzy miesiąca!



Czemu za trzy miesiące? Bo właśnie tyle czasu trwa pełna kuracja tymi drażetkami i jest to czas, który pozwala na zobaczenie pełnych efektów. Warto o tym pamiętać kupując nie tylko Merz Special, ale jakikolwiek inny suplement diety. Miesiąc przy suplementach diety to minimum, to nie są leki, które w tydzień zrobią z nami porządek (chociaż też nie wszystkie tak działają), tylko bezpieczne tabletki, które dają efekt w taki sposób, aby był widoczny i długotrwały.


Jedno opakowanie Merz Special Dragees to właśnie miesięczna kuracja, sam produkt zamknięty jest w prześlicznym opakowaniu z grubego plastiku, a przy wstrząśnięciu drażetki wydają charakterystyczny dźwięk jak leki w starych filmach, co mi się szalenie podoba i wstrząsam je co chwilę :D Same tabletki są mniejsze niż moneta groszowa, lekko różowe i łatwo dają się połykać. W ciągu dnia trzeba przyjąć dwie sztuki. Co o tych drażetkach pisze producent?

Żyjąc w ciągłym biegu nie zawsze pamiętamy o zdrowej diecie i dobieraniu takich produktów, które dostarczą naszemu organizmowi cynku, witamin z grupy B czy kwasu foliowego. Tymczasem składniki te są niezbędne, jeśli marzymy o gęstych, lśniących włosach, promiennej cerze i mocnych, nie rozdwajających się czy łamiących paznokciach.  
Z pomocą w wyselekcjonowaniu tych istotnych substancji przychodzą suplementy diety, które w prosty sposób pozwalają uzupełnić niedobory składników odżywiających nasz organizm. Wśród preparatów działających na skórę, włosy i paznokcie wyróżniają się Merz Spezial Dragees, o bardzo bogatym składzie, dobranym w laboratorium Merz Pharmaceuticals GmbH, pod czujnym okiem ekspertów z dziedziny medycyny i dietetyki.   


Dlaczego Merz Spezial Dragees?


Niewątpliwą zaletą tego suplementu diety, jest bogaty skład, który ma w sobie wszystko co niezbędne dla zdrowego i promiennego wyglądu skóry, błyszczących włosów i pięknych, wzmocnionych paznokci. W produkcie tym znajdziemy witaminy, kwas foliowy i pantotenowy, biotynę z niacyną, cynk, żelazo, aminokwasy, cysteinę i metioninę, słowem wszystko, czego potrzebuje nasz organizm aby zacząć od wewnątrz wspomagać nasze piękno. Warto dodać, że wszystkie te cenne składniki zostały zamknięte w jednej, łatwej do połknięcia drażetce, którą należy stosować dwa razy dziennie. Jedno opakowanie produktu wystarcza na pełną, miesięczną kurację.


Brzmi obiecująco, ale jak się sprawdzi? Zobaczycie za jakiś czas :) Pokażę Wam także efekty w międzyczasie, mniej więcej po 1 - 1,5 miesiąca.
Czas rozpoczęcia kuracji: 19.06.2015
Efekty: To się okaże :)
Dla mnie sporym wyzwaniem będzie naprawdę regularne przyjmowanie suplementu, bo czasasmi z regularnością miewam problemy. Na pierwszy tydzień ustawiłam sobie już przypomnienia w telefonie!

Znacie ten suplement? Macie ochotę się dołączyć z tym lub innym suplementem?
Buziaki, Mila :)



10 komentarzy:

  1. Znam go, sama używałam :) Ciekawa jestem efektów u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam. Świetny suplement. Fajnie mi wzmocnił paznokcie, które zwykle mam bardzo słabe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji używać ..

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na opinie i efekty po pewnym czasie :D Mam nadzieję, że się sprawdzi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. brałam kiedyś merza, ale nie zauważyłam jakichś większych zmian

    OdpowiedzUsuń
  6. To ten specyfik jest nadal w sprzedaży? O.o Byłam święcie przekonana, że go wycofali. Cóż...;D chyba czas odświeżyć swoje informacje.
    Jestem ciekawa efektów jakie przyniesie u ciebie (i czy w ogóle przyniesie), bo tyle pozytywnych opinii słyszałam na jego temat ;)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba ma się nawet całkiem dobrze, bo codziennie słyszę w radiu jego reklamę :D Ale fakt - przez jakiś czas było o nim trochę cicho.

      Usuń
  7. Oo, a jeszcze nigdy się z reklamą nie spotkałam ;d Będę musiała w takim razie gdzieś ten "magiczny" specyfik poszukać i przetestować na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stosowałam ten suplement jakieś 3 miesiące. Chciałam dać mu szansę. Niestety w moim przypadku 0 efektu :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...