środa, 24 czerwca 2015

Maska do twarzy z olejem winogronowym BingoSpa

Ostatnio polubiłam maski do twarzy. Wcześniej nie korzystałam z nich często, a jak już coś wybierałam to były to wygodne saszetki. Teraz wolę większe pojemności, które pozwolą na porządne przetestowanie produktu. W ramach testów przeprowadzanych przez BingoSpa wybrałam sobie maskę do twarzy ze 100% olejem winogronowym BingoSpa, maska zawiera także kompleks algowy.



Jej działanie według producenta to:

Olej winogronowy BingoSpa zawiera ok. 85% niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych (NNKT), a szczególnie należący do esencjonalnych kwasów tłuszczowych (EFA) kwas linolowy (72%) oraz frakcję niezmydlalną w postaci tokoferoli, fitosteroli i fosfolipidów, które tworzą strukturę błony komórkowej, regulując jej płynność i aktywność enzymów.
Kwas linolowy odgrywa istotną rolę w procesach metabolicznych skóry, zaś frakcja niezmydlająca się w postaci fitosteroli wzmacnia lipidową barierę naskórka - chroni skórę przed wieloma szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi: wiatrem, chłodem, promieniowaniem słonecznym i detergentami.
Ujędrniający kompleks algowy poprawia nawilżenie i elastyczność skóry oraz wspomaga jej regenerację.
Maska BingoSpa ze 100% olejem winogronowym polecana jest do pielęgnacji cery tłustej, mieszanej i zanieczyszczonej.

Samego oleju w masce jest 5%, pojawia się też kilka ekstraktów, konserwantów. Ogólnie skład nie powala na kolana, ale nie jest to kosmetyk naturalny, więc chyba tego wymagać nie możemy. Podobnie jak w wielu innych kosmetykach BingoSpa - skład jest dobry, zwyczajny i nieprzekombinowany.



Maska zamknięta jest w wygodnej butelce z pompką (yeaaaah!), a ja takie rozwiązanie uwielbiam :) Poprzednio była zamknięta w słoiczku i miałam jedną z ich masek w takim wydaniu i porównanie wypada na niekorzyść słoiczka. 

Sam produkt ma dziwną, żelową konsystencję. Łatwo się rozprowadza, nie spływa z twarzy nawet przy grubej warstwie. Nie zasycha na twarzy, ani nie robi nic dziwnego, z łatwością po 15 minutach się zmywa. A co z samym działaniem?




Z tej maski jestem zadowolona. Moja cera to raczej mieszana w kierunku suchej, zdarzają mi się i przesuszenia i nieprzyjaciele. Nie zauważyłam, żeby maska jakoś mocno oczyszczała twarz czy domykała pory, ale ładnie gasi wszelkie niespodzianki, do tego nie wysusza skóry i po jej użyciu twarz jest bardzo miękka i dobrze nawilżona. W przeciwieństwie do wielu innych masek skóra nie świeci się po jej użyciu, jest raczej matowa. Co zauważyłam bardziej po masce to ujędrnienie - po zastosowaniu skóra jest lekko napięta, gładka i sprężysta. Nie uczula mnie, nie zapycha.

Myślę, że za cenę 14 zł w sklepi BingoSpa warto spróbować ten produkt, zwłaszcza, że 150 ml wystarcza na długi czas. 
Moja ocena dla tej maski to 6,5/10, dobry produkt, który nie kosztuje wiele, a gwarantuje widoczne efekty, które może nie są WOW i super, ale są całkiem fajne.

Znacie tą maskę? Jakie są Wasze ulubione maski do twarzy?
Buziaki, Mila :)

9 komentarzy:

  1. Lubię Bingo Spa :) Chętnie bym wypróbowała :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię maseczki do twarzy a głównie z Avonu, tanie, wydajne i z świetnym działaniem. Ta maseczka też wydaje się być odpowiednia dla mojej twarzy i chętnie ją przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ta maskę i jeszcze 2 w takim opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam maski do twarzy ;)
    Chętnie bym przetestowała.

    http://lena-xv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa, pierwszy raz ją widzę, podoba mi się opakowanie i forma, ale pozostanę chyba przy glinkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie Bingo Spa mają słabej jakości kosmetyki i raczej po nie nie sięgam

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajne opakowanie, zwykle widzę w słoiczkach plastikowych odkręcanych

    OdpowiedzUsuń
  8. Producenci zawsze stworzą taki opis, który wygląda na profesjonalny skład chemiczny z najlepszymi składnikami o niesamowitym działaniu i na to się właśnie łapiemy. Stosowanie pokazuje wszystkie te cudowne własności.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...