wtorek, 2 czerwca 2015

Le Petit Marseillais - Werbena i Cytryna żel po prysznic

Jak już wspominałam, jako #AmbasadorkaLPM dostałam paczkę z żelami, pisałam o niej TUTAJ. Zresztą LPM zaczęło pojawiać się u mnie już wcześniej - pisałam Wam też o suchym olejku tej firmy. Już od miesiąca stosuję ich żele, dzisiaj o jednym z nich, czyli Werbena i Cytryna. 


Po pierwsze - zapach, zapach, zapach, ZAPACH <3 Serduszkuję go, bo jest C U D O W N Y! Naprawdę! Świeży, cytrynowo-werbenowy, soczysty, słoneczny i wakacyjny. Doskonale daje kopa przy porannym prysznicu. Jak pewnie wiecie zapach w kosmetykach to taki mój mały bzik i tym zapachem żel LPM skradł moje serce! Nie utrzymuje się on jednak na skórze długo, jakieś 10 minut i już go nie czuć (niestety!), ale podczas prysznica jest naprawdę orgazmistyczny.


Butelka jest duża, 400 ml, nie wiem jaka cena, wiem, że w Rossmannie 250 ml kosztuje 8,99 zł, przynajmniej tak twierdzi strona Rossnet ;) Butelka jest wygodna, nie wywraca się i nie wyślizguje z rąk. Jedyny minus to naklejka, która od stania pod prysznicem zaczyna trochę odchodzić, mimo, że nie jest papierowa, a foliowa. Sam żel ma rzadką konsystencję, może go też wylatywać za dużo, więc ja aplikuję od razu na gąbkę/rękawicę i dopiero potem na ciało.



Żel LMP Werbena i Cytryna fajnie się pieni, dobrze myje i nie wysusza skóry. Po jego nałożeniu nie czuję konieczności nakładania balsamu, ale nie powiedziałabym, że jakoś super nawilża - raczej umiarkowanie. Ale skóra faktycznie jest miękka po jego użyciu. Skład jak widać całkiem przyzwoity, nie jest to produkt bez SLS, ale naturalne ekstrakty są wysoko w składzie.

Jeżeli nie spodoba Wam się zapach to raczej ten żel nie sprawi, że padniecie na kolana. Spełnia swoje zadanie jako żel - myje i nie przesusza i za to mu chwała, ale największym jego plusem jest zapach! Doskonały na lato i spodoba się każdemu, kto lubi cytrusowe zapachy :)

Znacie go? Lubicie takie zapachy?
Buziaki, Mila :)

6 komentarzy:

  1. Sam produkt znam, miałam tylko wersje chyba limonkę i był naprawdę fajny. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie zapachy, chociaż jeszcze nie używałam tych żeli. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama firma nie przekonuje mnie do końca, być może dlatego, że słyszałam o niej kilka negatywnych opinii. Jednak ten żel wypróbowałabym z chęcią przez werbenę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o nie, nigdy, przenigdy nie podobało mi się to połączenie zapachowe! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam, ale nigdy nie używałam, jakoś mnie do nich nie ciągnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...