poniedziałek, 8 czerwca 2015

KONKURS - wygraj zestaw kosmetyków ze sklepu Mazidła

Jakiś czas temu recenzowałam kilka produktów ze sklepu Mazidła - ich znajdziecie recenzję TUTAJ. Dzisiaj mam dla Was konkurs, w którym wygrać można Zestaw Upominkowy od sklepu Mazidła (klik na stronie), co wchodzi w jego skład?

*Ekologiczny hydrolat z róży damasceńskiej – 100 gr
*Potrójny kwas hialuronowy – 1,5% roztwór – 50 gr
*Ekologiczny olej jojoba – 25 gr
*Spirulina – 10 gr
*Ekstrakt z owoców granatu – 10 gr
*Glinka brazylijska czarna – 20 gr
*Ulotka zawierająca: krótkie opisy produktów + instrukcja stosowania
*Elegancka granatowa torebka prezentowa



Z produktów można przygotować balsam do ciała, krem, albo używać pojedynczo i w kombinacjach z innymi składnikami. Myślę, że naprawdę warto :)


Zasady konkursu:

1. Musisz być publicznym obserwatorem bloga being-mila.blogpost.com
2. Należy odpowiedzieć w komentarzu do tego posta na pytanie : Jaki kosmetyk chciałabyś samodzielnie przygotować w domu i dlaczego? Forma odpowiedzi jest dowolna.
3. Należy zostawić swojego maila.
4. Konkurs trwa do 29 czerwca 2015, wyniki ogłoszone zostaną w osobnej notce w ciągu tygodnia.
5. Sponsorem nagrody jest sklep Mazidła.

Wzór zgłoszenia:
Obserwuję bloga jako:
Odpowiedź na pytanie:
Adres e-mail:

Powodzenia i czekam niecierpliwie na Wasze (mam nadzieję kreatywne) odpowiedzi! :)
Buziaki, Mila :)

23 komentarze:

  1. Obserwuję bloga jako: Jakly
    Odpowiedź na pytanie: Nigdy nie interesowałam się pielęgnacją ciała. Dopiero dość niedawne wpadnięcie we włosomaniactwo zrodziło we mnie zainteresowanie kosmetykami, na razie głównie tymi do włosów. Z tego powodu samodzielnie najchętniej przygotowałabym odżywkę lub maskę dla moich wciąż jeszcze w nie najlepszej kondycji włosów.
    Adres e-mail: jakly@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję bloga jako: Aneta Sz.
    Odpowiedź na pytanie: Chętnie przygotowała bym spray na włosy oraz maseczkę i tonik do twarzy. Kosmetyki do twarzy przygotowała bym po to aby jeszcze szczególniej o nią zadbać. Nigdy sama nie robiłam żadnych kosmetyków więc to była by świetna okazja to zmienić.
    Adres e-mail: drogadoperfekcyjnychwlosow@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Obserwuję blog jako: NATALIA CZAJKOWSKA
    2. SAMODZIELNY KOSMETYK: Tonik do twarzy z białego ryżu, a dlaczego? Ponieważ sposób przyrządzenia jest banalnie prosty moczymy ryż w wodzie ok. 3 min, następnie przelewam wodę do buteleczki i przemywam twarz tzw skrobią z ryżu :)
    3. n.czajkowska6@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako puderniczkam
    Samodzielny kosmetyk który chętnie bym przygotowała w zaciszu mej kuchni to zapewne byłby to krem do twarzy gdyż zwracam szczególną uwagę na skład moich kremów do twarzy i chciałabym wiedzieć co w nim jest a byłyby na pewno same dobroczynne składniki które pomoglby zadbać o moją skórę aby była nawilżona, zadbana i promienna :-)
    E-mail puderniczkama@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako Anita B.
    Szczerze mówiąc żadnego kosmetyku jeszcze samodzielnie nie ukręciłam. Po przemyśleniu najchętniej przygotowałabym serum z wit. C. Taki świeży kwas askorbinowy musi mieć piorunujące działanie rozjaśniające i pielęgnujące, a serum jest pewnie o niebo skuteczniejsze niż gotowe preparaty. To pytanie mnie intryguje, dlatego kiedyś poeksperymentuję.
    Mail: anita.barbara@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję bloga jako Anna Skowronek
    Odpowiedź na pytanie: Chętnie ukręciłabym sobie krem. Do tej pory nie znalazłam takiego, który by mojej przesuszonej skórze odpowiadał i może własnoręcznie zrobiony okazałby się strzałem w dziesiątkę :)
    Adres e-mail: ae.skowronek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: robaczeeek
    Odpowiedź na pytanie: Najchętniej sama chciałabym 'ukręcić' sobie krem do twarzy. A dlaczego? Jest sporo ostatnio ku temu powodów. Większość drogeryjnych kremów kompletnie sobie nie radzi z nawilżaniem mojej skóry twarzy. Nawet stosując drogie kremy (próbki) nie byłąm zadowolona bo albo krem kompletnie mi spływał z twarzy, albo nie robił nic i miałam wrażenie jakbym zapomniała go użyć. Kolejny powód to podskórne wypryski które się pojawiają po stosowaniu co niektórych kremów, bądż uczulenie czyli masa małych chrostek np wokół oczu - i co dziwne takie problemy potrafią mi stwarzać kremy które używałam do tej pory bez problemu (czyli zapewne namieszano w ich składzie). Najchętnij zrobiłabym sobie dość mocno nawilżajacy krem na noc bo właśnie tego typu kremu mi brakuje.
    Adres e-mail: robaczeeek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. konkurs opublikowany, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Ola Kalarus
    Odpowiedź na pytanie: Sposób na SPA w domu ? Odpowiedź jest tylko jedna- Spirulina! Idealna dla osób dbających o włosy, cerę i zdrowe odżywianie. Ja, która zapuszcza włosy od 4 lat, mająca na głowie dosłownie wszystkie składniki, które ma pod ręką- przygotowałaby domową maskę na włosy z spiruliną. Po torturowaniu włosów przez kilka lat suszarką, prostownicą i farbami, nadszedł czas w moim życiu kiedy zdecydowałam zamienić czuprynę czarownicy w piękne włosy. Algi, to coś czego moje włosy potrzebują, to coś co może wynagrodzić im lata męki. Piękne, zdrowie, odżywione i błyszczące włosy - wszystko dzięki masce z spiruliny :)
    Adres e-mail: kalarus.ola@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: LENA X
    Jeszcze nigdy nie miałam okazji przygotować żadnego kosmetyku w domu, ale najchętniej zrobiłabym krem do twarzy. Od kilku lat szukam dobrego kremu i nic. Nie nawilżają,przesuszają, uczulają, po niektórych wyskakują mi różne niechciane rzeczy na twarzy itd. Twarz jest naszą wizytówką więc chciałabym,żeby dobrze wyglądała. Chciałabym w końcu mieć produkt, który będzie dla niej idealny.
    Pozdrawiam :)
    lenka.lena.v@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję bloga jako: Druidka
    Odpowiedź na pytanie: Ostatnio bardzo dużo tworzę, począwszy od szamponów, kremy, maski, żele i inne dziwy :D Taki zestawik to omnomnom coś pięknego :D
    W domu chętnie przygotowałabym maseczkę do włosów, nadal to dla mnie nie osiągalne - jak to zrobić żeby połączyć oleje i zioła, które nałożone na włosy zadziałają, a potem spłukają się nie pozostawiając przetłuszczonych włosów :) Zużywam maseczki na włosy tonami więc taką zrobić byłoby fajnie :) Poza tym składniki odżywcze, które uzupełniły by dietę moich włosków. Gryzę się z tym już od kilku miesięcy :D
    Adres e-mail: harmoszka77@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. obs-Magdalena B
    Samodzielnie chciałabym przygotować tonik do twarzy ponieważ często przy pielęgnacji skóry jest on pomijany, a nie ma co ukrywać jego właściwości sa bardzo potrzebne naszej skórze

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję bloga jako: mili litr

    Odpowiedź na pytanie: Cokolwiek chciałabym zrobić, na pewno użyłabym do tego kokosa! Po pierwsze dlatego, że ma obłędny zapach, a po drugie - że smakuje fantastycznie. Próbowałaś kiedyś śmietanki kokosowej? Ale nie takiej z puszki, tylko z prawdziwego kokosa, własnoręcznie robionej. Jak do tej pory nie odkryłam lepszego kosmetyku, bo nie dość, że taki orzech kosztuje parę złotych, to jeszcze można go używać na wiele sposobów. Mój ulubiony to: woda z kokosa jako tonik do twarzy, mleko do picia, a śmietanka jako maska na włosy. Szczerze polecam:)

    Adres e-mail: litrmili@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję bloga jako :Lily oftheValley
    Odpowiedź na pytanie: Co bym zrobiła w domowym zaciszu? Jest lato, słońce w pełni, a moje piegi ciemno brązowe, duże i wyraziste. Niestety mam problem z opalaniem, zamiast nabrać trochę kolorku, to moje piegi stają się coraz bardziej widoczne. Próbowałam już wielu sposobów na rozjaśnienie piegów, niestety walkę wygrywają moje brązowe kropeczki. Ostatnio zastanawiałam się jak wygrać tę wojnę? Wpadłam na pomysł, aby użyć spiruliny. Gdybym ją miała, to bym przygotowała sobie maskę ze spiruliny, hydrolatu z róży damcejskiej i kwasu hialurynowego. Sposób przygotowania jest bardzo łatwy. Spirulinę, hydrolat i kwas hialurynowy należy wymieszać z przegotowaną wodą. Mam nadzieję, że to mi pomoże, bo już tracę nadzieję, że kiedyś te piegi rozjaśnię ♥
    E-mail: czas.honoru.czh@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję bloga jako: Emilia Gryc
    Odpowiedź na pytanie: Chciałabym zrobić sobie mocny zdzierak (najważniejszy składnik -- korund) który jednocześnie będzie rozjaśniał moje przebarwienia i blizny, ale nie będzie nadmiernie przesuszał skóry.
    Adres e-mail: emilja.gryc@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję bloga jako: Kropka
    Odpowiedź na pytanie: Marzy mi się zrobienie naprawdę dobrego peelingu. Mam wstydliwy problem w postaci różnych niedoskonałości na wysokości ud, niedaleko pupy. Wiem, że regularne stosowanie dobrego peelingu na pewno by mi pomogło. :)
    Adres e-mail: Boniecka31@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję bloga jako:nati71
    Odpowiedź na pytanie: Ponieważ mam alergię i jestem uczulona na większość kosmetyków, więc sama robię sobie krem do twarzy i nie tylko. Biorę pół opakowania kremu Nivea i dodaję do tego olejek arganowy oraz roztwór kwasu hialuronowego i robię sobie świetny krem. Dodatkowo mieszam kwas hialuronowy z olejkiem arganowym i tym smaruje okolice oczu na noc . Po tym zabiegu skóra wokół oczu jest napięta i rozświetlona - następnego dnia po przebudzeniu : :)
    Adres e-mail: mania71@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję bloga jako Iwona Borowiec-Ziemnicka
    Najchętniej przygotowuję owocowe i warzywne maseczki na twarz z polskich i oczywiście sezonowych darów ziemi;) czytając komentarze nabrałam chęci na więcej. Dziś w ruch pójdzie tonik ryżowy:) mam nadzieję, że będzie równie dobry jak samodzielnie zrobione mleko ryżowe;)
    Mail: iwona309@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję bloga jako: Asiangirl From Sweet Recipee

    Odpowiedź na pytanie:

    Kosmetykiem, który chciałabym samodzielnie przygotować w domu jest głęboko nawilżający krem do twarzy na noc. Kremy drogeryjne zawierają w sobie zazwyczaj mnóstwo złej chemii, i zamiast pozytywnie działać na skórę twarzy, bardziej jej szkodzą bądź działają tylko na początku. A krem jest na naszej twarzy najdłużej bo całą noc czyli minimum te 7-8 godzin, a przez skórę szkodliwe substancje dostają się do organizmu. Do swojego zdrowego i ekologicznego kremu z pewnością dodałabym kwas hialuronowy, który byłby tutaj głównym składnikiem nawilżającym. Do tego olejek arganowy (oczywiście tłoczony na zimno) znany ze swych właściwości przeciwstarzeniowych oraz biobazę. Następnymi składnikami byłaby woda różana, D-pantenol, witamina E oraz dwa olejki eteryczne- rozmarynowy i geraniowy dla pięknego zapachu. Myślę, że taki krem z pewnością nie zaszkodziłby cerze, a nadał jej zdrowego wyglądu i blasku oraz super nawilżenia ;)

    Adres e-mail: klaudiaa95@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję bloga jako: dobiezka ;)
    Adres e-mail:dobiezka@o2.pl
    Odpowiedź na pytanie:
    Drodzy Państwo! Czy wiecie o czym marzą kobiety? O księciu z bajki? O sławie? Nie!!! One marzą o tym, żeby jeść i nie tyć i cieszyć się smukłą sylwetką ! I tu przyszedłby z pomocą wyszczuplający peeling do ciała, który nie tylko sprawiałby przyjemność samego użytkowania, ale również doskonale odpowiadałby potrzebom kobiet, ponieważ zapobiegałby, aby na ich pięknych ciałach nie pojawiał się już żaden Szanowny Pan Celulit czy Szanowna Pani Fałdka Tłuszczu. Kosmetyk ten miałby subtelny, zmysłowy zapach, który pobudzałby Nasze zmysły i to nie tylko te, które odczuwamy, gdy patrzymy na przystojnego mężczyznę z umięśnioną klatą. Ten peeling miałby jeszcze jedno dodatkowe działanie – sprawiałby, że gdy kobieta patrząc w lustro, zawsze by się uśmiechała i to nawet zaraz po wstaniu z łóżka. Oh co za działanie moje Drogie Panie!  
    Musze wymyślić recepturę :D

    OdpowiedzUsuń

  22. Obserwuję bloga jako: Little Mermaid
    Odpowiedź na pytanie: Pachnacy i nawilzajacy jednoczesnie :-)
    Adres e-mail: apteacher@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...