środa, 20 maja 2015

Zmniejszone przetłuszczanie - naturalne i bez plątania!|Fitomed - Szampon ziołowy do włosów tłustych

Moje włosy, a raczej skóra głowy, jest tłusta i włosy muszę myć co 2 - 3 dni. Niektóre szampony z SLS na pierwszym miejscu w składzie nie robią na mnie wrażenia, ale kilka z nich przyśpiesza przetłuszczanie. Próbowałam mycia włosów Facelle, ale jak dla mnie pieni się za mało i miałam uczucie, że moja skóra głowy nie jest dobrze doczyszczona. Lubię po prostu dużo gładkiej piany, która doskonale czyści, ale czy można znaleźć kosmetyk o tych właściwościach, który na dodatek będzie naturalny i delikatny, ale przy tym wystarczająco oczyszczający? Chyba tak, bo ja go znalazłam ;)



Aqua, Saponaria Officinalis Root Extract, Urtica Dioica Extract, Salvia Officinalis Extract, Equisetum Arvense Extract, Humulus Lupulus Cone Extract, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Coco Glucoside, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Propylene Glycol, Trilaureth-4-Phos-phate, Cytric Acid, Parfum, Dmdm Hydantoin, Methylisothiazo-linone, Methylchloroisothiazolinone

Szampon Fitomed ziołowy do włosów tłustych ma skład bardzo przyjemny i naładowany samymi fajnymi rzeczami. Znajduje się w nim SLES, czyli łagodniejsza odmiana SLS, ale nie jest on ani na pierwszy, na drugim, ani nawet na trzecim miejscu w składzie, tylko po wszystkich ekstraktrach i wyciągach, myślę więc, że ryzyko podrażnienia jest minimalne i o ile po szamponie Delia z keratyną okropnie swędzi mnie głowa ostatnio, to po tym nic takiego się nie dzieje.




Szampon zamknięty jest w plastikowej i przezroczystej butelce, jego pojemność to 250 ml i w sklepie firmowym kosztuje 11,50 zł - czyli jest bardzo tani, a w parze idzie też jego wysoka wydajność, dzięki czemu jego stosowanie jest jeszcze przyjemniejsze. Po miesiącu zużyłam jakieś 1/4 butelki, czyli naprawdę mało, a używałam do każdego mycia. Konsystencja jest lekko żelowa, nie jest lejąca jak woda, ale też nie jest za bardzo gęsta. Przez otwór łatwo można wylać nawet małą ilość. Dodatkowy plus za etykietkę, która nie namaka pod prysznicem i trzyma się butelki zachowując estetyczny wygląd. Niby nic ważnego, ale wkurzają mnie odchodzące i spływające etykietki ;)

Sam szampon ma ziołowy zapach, który utrzymuje się na włosach, ale nie jest mocny czy nieprzyjemny. Piana naprawdę dobrze się pieni i mała ilość jest w stanie umyć dużo włosów :) Co mnie zaskoczyło to fakt, że jak na produkt z dużą ilością naturalnych wyciągów ziołowych w ogóle nie plącze włosów! Zazwyczaj to była moja udręka podczas mycia i wszystkie ziołowe szampony miały ten minus, Fitomed jest inny, włosy po nim są miłe w użyciu i ani myślą się plątać :)

Działanie oceniam na szóstkę z plusem! Doskonale myje, włosy są odświeżone i faktycznie nie przetłuszczają się tak szybko, u mnie świeżość spokojne przedłuża się o jeden dzień po jego użyciu. Bardzo dobrze zmywa ciężkie oleje z włosów. Nie zdarza mi się żadne swędzenie, a skóra głowy jest naprawdę dobrze oczyszczona. Nie jest wysuszona na wiór, tylko w sam raz :) 




Moim zdaniem to doskonały produkt, bez wątpienia kupię go jeszcze raz albo spróbuję jedną z innych wersji dostępnych TUTAJ. Nie widzę w nim żadnych wad czy powodów dla których nie powinnam go używać. Po miesiącu działa tak samo dobrze jak od pierwszego użycia.

Znacie ten szampon? A może znacie inne kosmetyki Fitomedu i możecie mi coś polecić?
Buziaki, Mila :)



P.S. Zapraszam na rozdanie na moim FB :) KLIK Do wygrania tej olejek z Manufaktury Aptecznej:


16 komentarzy:

  1. Nie znam ale wydaję się być ciekawym produktem. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja koleżanka bardzo sobie ten szampon chwali, ja lubię wersję do włosów ciemnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię produkty tej marki, chętnie poznałabym też ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chetnie bym go wyprobowala :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może go kiedyś kupię, mam lekko przetłuszczającą się skórę głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym wypróbowała - przetłuszczanie się moich włosów to jakiś koszmar!

    OdpowiedzUsuń
  7. Samą firmę znam, miałam kiedyś jeden ich szamponów, jednak nie polubiłam się z nim. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy go jeszcze nie miałam, ale bardzo mnie zachęciłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skusiłaś mnie :) Jak na razie od Fitomedu miałam jedynie różany i lawendowy płyn do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już wiele dobrego o nim słyszałam, muszę go koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam mega zapas szamponów jednak mam ochotę dokupić ten :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawił mnie,musiałabym wypróbować czy na moich włosach .Często ziołowe szampony obciążają włosy,ja lubię z slsami;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja z Fitmedu najbardziej lubię żel pod prysznic i płyn do higieny intymnej - tanie i dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie wszelkie ziołowe produkty do włosów odpadają,mam włosy kręcone i totalnie nie tolerują takich składów,stają się sianowate i łamliwe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...