poniedziałek, 25 maja 2015

Totalne rozluźnienie, czyli olejek rozmarynowy Etja

Uwielbiam wszelkie świeże i orzeźwiające zapachy (chyba dlatego tak choruję na wszystko z zieloną herbatą ;)). Uwielbiam też miętę i kiedy tylko otworzyłam olejek rozmarynowy Etja to się mocno zdziwiłam, że są takie podobne! Obawiałam się zapachu rozmaryny, a ja rozmaryn toleruję tylko na jakiejś pieczeni, bo został mi uraz po przygotowanej przez mojego faceta jajecznicy z rozmarynem ;) Co jak co, ale za jajkami nie przepadam, ale jak już to może tam być tylko cebulka, kiełbasa, pieprz i sól :D Jego objawienie kulinarne mi nie podeszło, tak samo jak inne jego objawienie, czyli pierś kurczaka w panierce light... Jak miała stać się light? Nie smażąc jej, ale dusząc na odrobinie wody... No i wyszła pierś kurczaka w bliżej nieokreślonej mazi, a ja się do dzisiaj zastanawiam jakim cudem mój inteligenty facet chciał smażyć panierkę na wodzie ;)
No, ale nie o jedzeniu miało być, a o olejku rozmarynowym :D



Całą listę właściwości tego olejku możecie znaleźć TUTAJ, a ja po krótce skopiuję ze strony producenta, czyli Etja:

DZIAŁANIE

Antyseptyczne, bakteriobójcze, tonizujące, antyreumatyczne, antydepresyjne, rozgrzewające, łagodzi bóle głowy i zmęczenie.
I z tym działaniem mogę się absolutnie zgodzić, zresztą wykonywałam też z nim relaksującą kostkę do masażu. Zapach jest tak przyjemny i odprężający, że uwielbiam go stosować przed snem, a  masaż obolałych mięśni z tym olejkiem jest baaardzo przyjemny (oczywiście olejek mieszam z olejkiem bazowym w odpowiednich proporcjach :)). Jako, że pracuję przy komputerze cały czas na siedząco to  często bolą mnie plecy w dolnym odcinku i chyba nic tak skutecznie nie pozwala się pozbyć bólu jak olejek rozmarynowy. Na dodatek zrobiłam się chyba jak pies Pawłowa i kiedy tylko czuję ten zapach to od razu się rozluźniam :D Stosuję, więc go przy długich i stresujących pracach w kominku aromaterapeutycznym - do miseczki kominka wlewam odrobinę wody i wkrapiam około 5 kropelek olejku, zapalam podgrzewacz. Zapach nie jest męczący, ale bardzo przyjemny i relaksujący, długo się utrzymuje i bije na głowę swoją wydajnością woski zapachowe. 
Mocne odświeżenie, ziołowe nuty i mięta - kocham to!



Znalazłam też inne zastosowanie dla tego olejku - w masażu piersi :) Łączę go z olejem macadamia, który ma właściwości ujędrniające, a dzięki dodatkowi olejku rozmarynowego skóra jest ściągnięta, nie mam żadnych podrażnień, niespodzianek ani zaczerwienień, skóra jest też bardzo napięta - lepiej niż po sławnym smarowidle z Eveline i samym oleju macadamia. Do tego to całkowicie naturalna pielęgnacja :) No i ten zapach! 
Olejek rozmarynowy Etja w sklepie producenta kosztuje 7,60 zł za 10 ml, które starczą Wam na wieki! Ja przez grubo ponad miesiąc stosuję go codziennie (czasami nawet kilka razy dziennie, kiedy używam kominka) i zużyłam może 1/3. Olejek zamknięty jest w szklanej buteleczce z kroplomierzem, z którego kropelki lecą dosyć żwawo.




Olejek rozmarynowy absolutnie polecam każdemu kto lubi takie zapachy! Na pewno nie będziecie zawiedzione jego skutecznym działaniem i właściwościami :)

A może już go znacie?
Buziaki, Mila :)

12 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie olejki są fantastyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go i jest boski :3 dzięki za patent na masowanie nim biustu, na pewno skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go jeszcze, ale myślę, że chyba warto go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam ale mimo takiego działania to zapach chyba by mi przeszkadzał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze się w niego zaopatrzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę muszę w końcu zużyć swoje zapasy i zainteresować się olejkami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam szczerze, że jeszcze nie wąchałam olejku rozmarynowego :O

    hairoutine.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam roślinne i ziołowe zapachy również w kosmetykach więc aromatu się nie obawiam :) Może zdecyduje się na zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam Cię do zabawy jaką jest Liebster Blog Award, mam nadzieję że weźmiesz w niej udział tutaj masz zasady do niej: http://drogadoperfekcyjnychwlosow.blogspot.com/2015/05/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Działa przeciwutleniająco.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...