wtorek, 5 maja 2015

Organiczny olej z wiesiołka stosowany na twarz oraz włosy|Etja

Przed otrzymaniem oleju z wiesiołka od Etja nie znałam go. Coś tam kojarzyłam, że wiesiołek (wesołek? :D) to taki żółty kwiatek, który gdzieś tam rośnie na polach, a o oleju z wiesiołka słyszałam jedynie jako o suplemencie. Jak się, więc sprawdził w pielęgnacji cery oraz włosów?


Olej z wiesiołka BIO firmy Etja jest produktem organicznym, więc zachowuje najwyższą ilość składników odżywczych, o jego właściwościach można więcej poczytać TUTAJ. Olej umieszczony jest w ciemnej, szklanej butelce o pojemności 50 ml, taka ilość kosztuje 15 zł co moim zdaniem jest ceną bardzo korzystną w porównaniu do jakości. Butelka wyposażona jest w kroplomierz, który pozwala na odmierzenie odpowiedniej ilości. Z tego co wiem to firma obecnie odchodzi o zakraplaczy na rzecz jeszcze wygodniejszych pompek.


Olej z wiesiołka zaskoczył mnie przede wszystkim bardzo szybkim wchłanianiem i lekko wodnistą konsystencją. Po nałożeniu na twarz czy na ręce potrzeba zaledwie 2 - 3 minut, aby całkowicie wchłonął się do matu, nie zostawia na skórze lepiej warstwy i nie świecie się ona po nim. Dzięki temu jest doskonałym wyborem zarówno na noc jak i na dzień. Zapach jest bardzo delikatny, a w sumie to nie pachnie niczym konkretnym, jak dla mnie to zapach... oleju, po prostu oleju ;) Nie ma w nim żadnych charakterystycznych nut, więc dobrze miesza się też z olejkami eterycznymi.

Jak działa na skórę twarzy? Cudownie, po prostu cudownie! Skóra po jego użyciu jest nawilżona, miękka oraz odświeżona i promienista. Po miesiącu używania mogę też zauważyć znaczne ujędrnienie oraz zmniejszenie ilości wyprysków. Przez szybkie wchłanianie raczej nie nadaje się do długich masażów twarzy, więc niewielką ilość rozgrzewam w palcach a potem wklepuję w twarz. Zaczęłam też (w końcu!) zwracać większą uwagę na skórę szyi oraz dekoltu, więc to głównie na nie stosuje olej z wiesiołka i efekt ten sam - zero wyprysków na dekolcie, skóra jest jędrna i nawilżona. 
Absolutnie nie podrażnia, ani nie zapycha. Nie ma też problemów, kiedy przypomnę sobie na ostatnią chwilę o jego nałożeniu, bo szybko się wchłania i nie brudzi ubrań.

A jak sprawdził się na włosach? Po jego użyciu są one bardzo fajnie dociążone. Bardzo łatwo zmywa się z włosów nawet przy użyciu szamponów bez SLS. Jak wspomniałam ma lekką konsystencję, więc mogę sobie przy nim pozwolić na olejowaniu włosów w ciągu dnia - po prostu je związuję albo zaplatam w warkocz, nie daje on ciężkiego efektu jak robi to chociażby olej rycynowy.


Myślę, że olej z wiesiołka to doskonały wybór dla osób, które nie mają wiele czasu a chciałyby zacząć swoją przygodę z olejowaniem twarzy i włosów. Zakupić go można w sklepie Etja.

Znacie olej z wiesiołka? Jak go stosujecie?
Buziaki, Mila :)

10 komentarzy:

  1. nie miałem ejszcze tego olejku

    OdpowiedzUsuń
  2. wydaje sie byc cudowny, moze i jak sie na niego w przyszłosci skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tej marki migdałowy i byłam całkiem zadowolona - choć zapachy mają średnie..

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam olej z wiesiołka, ale innej firmy i nie był zły choć nie polubiłam go na tyle żeby do niego wrócić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam używam, ale mi bardziej sprawdza się przy włosach niż pielęgnacji skóry, możliwe , że to też kwestia mojej "wiecznej" alergii więc zrobię do twarzy podejście numer 2, ale jak kwitnienie się trochę uspokoii i moja skóra stanie się nieco mniej wrażliwa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ochotę go kupić i sprawdzić na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam, ale wiem, że to będzie kolejny olej po który sięgnę ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie próbowałam go jeszcze ale mam wielką "fazę" na olejki więc prędzej czy później do mnie trafi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny olejek...muszę go mieć! Kiedyś zamierzałam już go kupić ale pomyslałam, że poczekam. To był błąd :D
    W ogóle super blog, popodglądam Cię ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Stosowałam olejek z wiesiołka na włosy i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...