piątek, 8 maja 2015

Majówkowe nowości (nie z promocji Rossmanna ;))

Zakupy z promocji w Rossmannie to gorący temat ostatnich dni. A u mnie na przekór - do Rossmanna się nie wybrałam :) Pojawiło się za to u mnie kilka "Majówkowych" nowości, które trafiły do mnie zaraz przed albo zaraz po Majówce.


Oleje to moja nowa miłość, więc w końcu trafił do mnie olej makadamia - najpierw jako odlewka, a teraz jako pełnowymiarowe opakowanie. Używam go przede wszystkim do... biustu ;) W połączeniu z olejkiem rozmarynowym robi takie cuda, że aż trudno uwierzyć! 
Złoty top Gold Maiden z NYC Rock Muse to zaspokojenie mojej potrzeby na złoto ;) Serio, ostatnio coś mnie wzięło i chętnie używałabym złota dosłownie... wszędzie!
Rimmel 60 seconds to bardzo fajne lakiery, a żółty Sunny Days to z kolei idealny kolor na lato. Chociaż nie lubię żółtego na paznokciach to ten kolor jest taki słoneczny, że aż chce go nosić! 

Kredki do oczu Manhattan z kolekcji Pastel Pretties, kolor 02 Love me lavender to bardzo ładny, jasny kolor. Zupełnie inni od brokatowej NYC Show Time 947 Paparazzi Purple. Kolorowe kredki i zrobiona nimi kreska to chyba najlepszy sposób na wiosenny i letni makijaż ;)



Sally Hansen ma najlepsze produkty do paznokci, a Diamond Flash, czyli utwardzający top zastąpi mi kończący się Quick Dry Shine Top Coat z Allepaznokci - który jest tani, ale bardzo dobry.


Jako #AmbasadorkaLPM ;) muszę pochwalić się też paczką od nich. Dwa żele o soczystych zapachach, masa próbek do rozdania oraz opaska do spania.


A na koniec piwny Pac Man, który został wybrany poprzez internetowe głosowanie wśród moich znajomych na FB :D To koszulka za punkty ze stronki BeerLovers, na której za udostępnienie treści czy wykonywanie piwnych zadań dostaje się punkty i można potem wymienić na koszulkę lub coś innego :) Na taka koszulkę muszę punkty zbierać jakieś dwa miesiące czasu, ale staram się nie spamować na prywatnym FB, używam w tym celu raczej Google + i Twittera :D



A co u Was pojawiło się nowego? :)
Buziaki, Mila

14 komentarzy:

  1. Ja też nic ni kupiłam w Rossmannie i nie zamierzam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja omijam rossmana szerokim łukiem, byle nie wydać kasy na zbędne teraz kosmetyki. Słyszałam dużo o lakierach z Rimmela, ale nie wiem czy sama odważyłabym się na żółty kolor. Fajny gadżet ta opaska na oczy. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaintrygowałaś mnie olejem makadamia i biustem :D na czym dokładnie polega to jego cudowne działanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cycki są zarąbiście jędrne i nie mają żadnego wyprysku ani zaczerwień! :)

      Usuń
  4. Ten żółty lakier jest piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowości bardzo fajne, no i koszulka świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta brokatowa kredka z NYC bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja muszę się wybrać do Rossmanna po jakąś odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zakupy :) Podoba mi się ta kredka brokatowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszulka świetna :) Widzę, że skusiłaś się na promocje w Rossie ;) JA też nieco nakupowałam (nawet sporo) muszę to w końcu obfocić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. koszulka super. Ciekawi mnie ten żółty lakier jak sie bedzie sprawował na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam olej makadamia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...