wtorek, 7 kwietnia 2015

Yankee Candle - Salted Caramel|Spróbuj słonego karmelu!

Woski Yankee Candle znane są chyba każdemu, a ja poznałam je dosyć długo po wszystkich innych - wyjaśnienie tutaj. A potem zaczęłam się zakochiwać w zapachowym świecie i sam zapach zaczął nabierać dla mnie wiele znaczenia, więc pojawi się kilka recenzji różnych zapachów, nie tylko wosków czy olejków, ale też perfum (zresztą te i te są już na blogu).
Dzisiaj wosk, który odpaliłam jako pierwszy, czyli Yankee Candle - Salted Caramel (zapach dostępny jest w goodies.pl)



Słony karmel - nazwa doskonale oddaje wnętrze wosku. To słodko-słona kompozycja, która nie jest męcząca i wyczuwa się w niej słodkość masy krówkowej jak i zapach soli. Wosk jest na tyle silny, że spokojnie można palić go w małych kawałeczkach i czuć go przez około 7 -8 godzin. Z pewnością spodoba się miłośniczkom spożywczych nut zapachowych. Czytałam wiele recenzji, które mówią o tym, że pachnie trochę... kostką rosołową. Ja w tym kostki rosołowej nie wyczuwam, ale jeżeli ktoś nie miał do czynienia z solonym karmelem w ciastach czy ciasteczkach to połączenie może wydawać się mu trochę dziwne.
Jak dla mnie ten wosk to małe dzieło sztuki zapachowej, bo nie czuć w nim ani trochę chemii, a równowaga pomiędzy słodyczą a słonością jest doskonale zachowana.
Wosk jak i świecie i inne akcesoria Yankee Candles można kupić w goodies.pl

A Wy znacie ten zapach? Co o nim myślicie?
Buziaki, Mila :)

8 komentarzy:

  1. Aż jestem ciekawa jak sie rozpali , to jak pachnie:) O nim jeszcze nie słyszałam, muszę wypróbować:)
    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam na niego ochotę od dłuższego czasu, ale właśnie opinie typu "kostka rosołowa" mnie odrzucały, ale chyba czas dać mu szansę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się właśnie nad nim zastanawiałam i te recenzje o kostce rosołowej mnie przeraziły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli idzie o woski to jednak wolę zapachy kwiatowe lub owocowe..przypuszczam, że przy takim aromacie to poszłabym opróżniać lodówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie mój faworyt na zimne wieczory :) Uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no to ja jestem jeszcze bardziej zacofana bo do tej pory nie miałam żadnego, ale kuszą coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...