środa, 29 kwietnia 2015

Yankee Candle - mała świeca Sicilian Lemon|Czuć cytrynę czy nie?

Ta świeca trafiła do mnie jakoś jesienią, wygrałam ją w rozdaniu u Marii N., ale zima jakoś nieszczególnie inspirowała mnie do wąchania sycylijskiej cytryny, więc na wielki debiut czekała do ocieplenia temperatury. Jak sprawdziła się mała świeca Sicilian Lemon od YC (zapach dostępny w goodies.pl).


Zapaliłam dwa razy po około 3 - 4 godziny i zapachu nie czułam - takie było moje pierwsze doświadzenie. Poczułam się więcej niż zawiedziona, w końcu woski pachną, a świecie, które nie kosztują mało nic a nic? Na szczęście okazało się, że Marzena ma większe doświadczenie z świecami oraz woskami i poleciła mi zostawić święcę postawioną do góry nogami na tydzień, bo według jednej z teorii dzięki temu olejki zapachowe trochę spływają. Owinęłam też świeczkę grubo folią aluminiową, bo trochę tunelowała i jakie efekty?
Zapach poczułam chyba dopiero po godzinie palenia, ale za to jaki mocny! Po prostu soczysta, konkretna cytryna! Lekko kwaskowata cytryna z odrobiną słodyczy. Uwielbiam cytrusy, więc ten zapach pokochałam od pierwszego poczucia.


Bez wątpliwości stał się to jeden z moich ulubionych zapachów. Długo unosi się w powietrzu, pachnie mocno, ale nie przyprawia o ból głowy. Dodatkowo zauważyłam, że doskonale roznosi się po całym domu i na moich skromnych 70 metrach kwadratowych czułam go praktycznie w każdym pomieszczeniu! Czyli jest moc i to całkiem spora ;) Na pewno w przyszłości zaopatrzę w wosk Sicilian Lemon, aby móc sobie porównać świecę z woskiem.

Czy kupię jeszcze jakąś świecę od YC? Nie wiem, bo palą się one bardzo długo... a ja lubię szybki zmieniać zapachy :D Ale na pewno zaopatrzę się w jakieś samplery, a jeżeli zapach przypadnie mi do gustu to nie wykluczam zakupienia świecy. Ta świeca jak i różne inne dostępne są w sklepie goodies.pl KLIK.

Znacie ten zapach? Podoba Wam się?
Buziaki, Mila :)






6 komentarzy:

  1. Nie znam, ale zapach musi być obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapachem mnie zainteresowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle już słyszałam o tych świecach, że jak tylko będę miała jakieś wolne pieniądze to wydam na YC.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobał mi się ten zapach gdy miałam wosk <3 Teraz poluję na Orange Splash albo coś w nutach grejpfruta ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wlasnie dzisiaj kupilam ten zapach, zobaczymy jak sie spisze :) w sloiczku pachnie oblednie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...