wtorek, 21 kwietnia 2015

Yankee Candle - Black Coconut|Męski kokos

Uwielbiam kokosa i jego zapach, wspominałam o tym już nie raz. Yankee Candle - Black Coconut (zapach dostępny w goodies.pl) był więc moim naturalnym wyborem, bo w końcu... kokos, a na dodatek czarny? To musi być ciekawe :) No i jest ciekawie, a do tego według mnie dosyć... męsko. Jednak nie dyskwalifikuje to zapachu jako przyjemnego.



Czarny kokos jest ciemny, nie za słodki i spowity nutą tajemniczości. To drzewo cedrowe, które jest obecne w nutach zapachowych sprawia, że jest to trochę męski zapach, pachnie po prostu jak dobre, męskie perfumy, jednak nie jest ostry czy nieprzyjemny. O dziwno połączenie zapachów zastosowane w wosku jest dosyć rześkie i świeże. To trochę dziwne, bo kokos nie kojarzy mi się z czymś bardzo świeżym. Ah i tak... kokos, no właśnie - kokos jest, ale lekko wyczuwalny, moim zdaniem trochę za lekko. Kokos tutaj gra raczej drugie, albo trzecie skrzypce, co nie jest wadą, ale nie jest to zapach mocno kokosowy i na początku poczuł się trochę zawiedziona ;)

Co do trwałości i mocy to ten zapach nie jest tak silny jak Salted Caramel czy Cranberry Ice, jest dużo lżejszy i utrzymuje się też krócej, bo pachnie mocniej około 4 - 5 godzin, a potem zaczyna blaknąć. Nie trzeba się obawiać, że przyprawi o ból głowy, nawet w małym pomieszczeniu. 
Wosk ten jak i inne produkty Yankee Candle można kupić w sklepie goodies.pl

Znacie ten zapach, podobał Wam się?
Buziaki, Mila :)

4 komentarze:

  1. Jestem fanką kokosa więc musiałam go zakupić i lubię ten zapach, chociaż wosk pineapple cilantro jest w całości naładowany kokosem i przebił zdecydowanie Black Coconut. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubiłam ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przypadł mi do gustu ten zapach ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze go nie miałam. Wprawdzie przeglądając ostatnio propozycje YC widziałam ten zapach ale jakoś nie byłam do niego przekonana. Bałam się ze będzie za ciężki i po prostu przytłoczy .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...