poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Fale na wypełniaczu do koka - Nakręcamy się na wiosnę #1

Nie wiem jak Wy, ale ja zawsze o wszystkim dowiaduje się jako ostatnia. Więc jako pewnie ostatnia osoba w blogosferze dowiedziałam się o akcji Nakręcamy się na wiosnę - wszystkie szczegóły TUTAJ na blogu Włosy na emigracji. Krótko mówiąc - blogerki nakręcają włosy przez całą wiosnę, bez użycia ciepła :) Na szczęście do akcji można było dołączyć także po terminie przyjmowania zgłoszeń, więc nic straconego :)

Na pierwszy ogień poszła metoda, która zastępuje mi koczka-ślimaczka (albo ślimoczka jak ja to mówię :P), czyli fale na wypełniaczu do koka. Dlaczego wolę ten sposób? Bo w ślimoczku ;) zdarza mi się, że włosy mnie ciągną, poza tym fale wychodzą drobniejsze, a ja wolę grubsze pukle. Wypełniacz do koka, który mam jest dosyć gruby, za gruby dla moich cienkich włosów, więc go wybebeszam i wyciągam połowę wypełnienia ze środka. Kupiłam go za 2 zł w "chińczyku".




Przed nakręceniem włosów umyłam je szamponem keratynowym Delia, nałożyłam maskę Crema Al Latte, a potem popsikłam serum keratynowym z Mazideł (które robiłam TUTAJ, niedługo będzie pełna recenzja). Włosy suszyłam naturalnie, a po około godzinie rozczesałam TT i dosuszyłam suszarką, w dotyku były jeszcze lekko wilgotne. Wyszły proste, a niby moje włosy są falowane ;) Jednak zależnie od tego jak się z nimi obchodzę to albo się falują mocno bądź słabiej, albo są zupełnie proste. Ot taka ich uroda, że miewają humorki.


Włosy przełożyłam przez środek wypełnienia tak jakby to była gruba frotka i po prostu przekładałam je od zewnątrz pod spód do środka i tak cały czas aż skończą mi się włosy. Mam nadzieję, że wyraziłam się dosyć jasno, a w razie czego narysowałam rysunek podglądowy (mistrz Painta ze mnie nigdy nie będzie ;)). Czarne to wypełniacz, czerwone to włosy :P
Końcówkę włosów przypięłam spinką-żabką do wypełniacza i poszłam tam spać.

Efekty? Takie jak widać poniżej. Włosy są falowane, końcówki nie są dziwnie powykręcane, dodatkowo zyskują sporo na objętości. Po prostu takie włosy lubię. Do tego takie całonocne falowanie daje u mnie trwały efekt, który utrzymuje się aż do następnego mycia bez konieczności używania stylizatorów. Fale są na tyle miękkie, że nie ma potrzeby ich reaktywowania, a na noc wystarczy zrobić niedbałego ślimaczka, chociaż ja z nimi zazwyczaj nie robię absolutnie nic.


Włosy zebrane w kucyk :)

Jak Wam się podobają efekty? Korzystałyście kiedyś z tej metody? No i jakie macie propozycje do dalszego kręcenia się?

Wiecie co... może spróbowałabym kręcenia loków na tampony? :D O tej metodzie pisałam TUTAJ, ale myślę, że mąż by mnie wysłał do jakiegoś zakładu zamkniętego ;>

Buziaki, Mila :)



12 komentarzy:

  1. Świetny efekt Ci wyszedł. Właśnie analizuję jak to ma być z tym wypełniaczem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego sposobu jeszcze nie próbowałam, a wszelkie bez użycia ciepła u mnie nie skutkują, więc chyba czas przetestować coś nowego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne fale, być może się niebawem pokuszę o wypróbowanie tej metody.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny sposób, muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło suoer :) o takiej metodzie nie słyszałam. Ja kręciłam kiedyś na taką opaskę do włosów co się nakłada na cały obwód głowy. Nie wiem jak się ona nazywa :P

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny naturalny efekt. ja prostuję czasami włosy bo moje się naturalnie mocno falują

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej super sposób ! spróbuje:D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny efekt, u mnie też taki wychodzi po całym dniu noszenia wypełniacza, spróbuję na noc ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znałam tego sposobu :D ale na moich włosach efekt i tak utrzymałby się jakieś 10 minut :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Włosy masz cudne, tfu, tfu, żeby nikt nie zauroczył:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem w pozytywnym szoku, na ten pomysl nie wpadlam :)! Super! Wlosieta prezentuja sie slicznie :) Pomysl na tampony chetnie obejrze, meza udobruchaj ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...