środa, 15 kwietnia 2015

Co mają wspólnego autyzm i niebieski lakier do paznokci?

Czy wiesz czym jest autyzm? Wiesz na czym polega ta choroba? Potrafisz powiedzieć coś na temat autyzmy? Wiesz jak zachowywać się w towarzystwie chorej osoby? Nie?
Nie martw się, ja też wiele o nim nie wiedziałam jeszcze jakiś czas temu. Autyzm był w mojej świadomości, ba - mam nawet przypadek w rodzinie. Ale nigdy nim się nie interesowałam i nie wiedziałam co się na niego składa. Teraz wiem, bo zwiększam swoją świadomość na temat tej choroby. 

Zachęca do tego akcja Blogi na niebieski 2015, przypomina ona, że autyzm jest wśród nas, że istnieje i że nie jest niczym dziwnym ani wykluczającym ze społeczeństwa. Chcesz się przyłączyć do akcji? Cały kwiecień jest dla nas miesiącem autyzmy, jeżeli masz bloga to po prostu dołącz się! A jeżeli nie masz bloga to poczytaj o autyzmie. Dowiedz się na czym polega, jak wygląda życie osoby z autyzmem, poczytaj co mówią rodzice chorych osób.

Niebieski to kolor autyzmu. Podziel się czymś niebieskim i powiedz innym dlaczego takie to ważne :)

A ja mam dla Was kilka niebieskich inspiracji. Mam nadzieję, że zainspirują Was do zapoznania się z autyzmem!



















Bądźcie niebiescy :) Zapraszam jeszcze raz do wydarzenia - KLIK

Buziaki, Mila :)

zdjęcia pochodzą z serwisu weheartit.com

11 komentarzy:

  1. Świetna akcja a inspiracje boskie, uwielbiam ten kolor:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam - dzis założe ten kolor świadomie.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kolor niebieski! Wszystkie jego odcienie! Teraz gdy będę ubierała coś niebieskiego , będę myślami z każdym chorym na autyzm!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj autyzm mam prawie na co dzień, zwłaszcza na praktykach w szkole specjalnej. Cieszę się, że takie akcje zaczynają być coraz popularniejsze. Dzięki temu ludzie dowiadują się o takich rzeczach jak autyzm, mózgowe porażenie dziecięce, czy zespół downa i gdy widzą dziecko z autyzmem, które własnie ma echolalie nie traktują go jak "wariata", czy "odmieńca".
    Jako dziecko uwielbiałam niebieski kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna akcja, z chęcia poczytam coś wiecej na ten temat . A zdjecia przepiękne :) Bardzo lubię niebieski kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niebieski mat wygląda bosko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. znam dziecko chore na autyzm. ładne inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba mieć świadomość o takich rzeczach, inspiracje świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...