wtorek, 17 marca 2015

Makijaż pantera

Makijaż pantera zawsze mi się podobał, ale jest dosyć niewyjściowy. Nadarzyła się okazja w postacji konkursu, którego i tak nie wygrałam :D, ale makijaż zrobiłam, napstrykałam selfie (bo mąż nie chce być moim nadwornym fotografem, nie rozumie co to za zaszczyt dla niego :( ), więc podzielę się z Wami.

Według mojej siostry to tygrys... muszę ją chyba zabrać do zoo, żeby ją tam zamkneli popatrzyła jak wygląda tygrys ;) Makijaż miał dwie wersje kolorystyczne ust, ale dopiero po zauważyłam, że w ciemniejszych miałam krzywe pomalowane usta :D taka typowa ja ;)







A tak przy okazji to mam chyba jakiegoś śmiesznego zeza i na zdjęciach wyglądam jak Derp :D




Podobna jestem, prawda? :D
Ten makijaż to nie jest szczyt makijażowych umiejętności, ale dobrze się przy nim bawiłam - i to najważniejsze :) 

Mam nadzieję, że taki makijaż Wam się podoba. Do tego białe kozaczki i różowe wdzianko i można śmigać na wiejską imprezę :D
Buziaki, Mila :)


13 komentarzy:

  1. Derpie, nieźle musiałaś się namachać, bo cętki wyszły idealnie ;) Fajny efekt, bardzo artystyczny makijaż, chociaż zastanawiam się jaka byłaby reakcja przechodniów jakby w nim wyjść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat cętki szybki mi się robiły i o dziwo nie zepsułam ich :D
      Pewnie hm... budziłabym zainteresowanie, ale może wypróbuję go na jakąś imprezę ;)

      Usuń
    2. I tak jestem pod wrażeniem :D

      Usuń
  2. Ładny:) Na jakąś kocią impreze mógłby się nadawać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja :) super precyzyjnie CI to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny, a czym robiłaś centki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eyelinerem z Eveline, takim z pędzelkiem :)

      Usuń
  5. Efekt rewelacyjny, trochę jak... Helenka :) tzn.opakowanie jej tuszu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh, myślałam, że o jakąś wiejską Helenkę chodzi na początku :D

      Usuń
    2. no wiesz :) hihi

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...