wtorek, 10 marca 2015

Jak kupiłam suszarkę do włosów za 10 zł?

Jakiś czas temu moja suszarka do modelowania, która sporadycznie służyła mi też tylko do suszenia włosów, zaczęła odchodzić do suszarkowych zaświatów. Więc potrzebna była mi nowa, a że używam suszarki bardzo, bardzo rzadko chciałam kupić najtańszy model. Udało mi się kupić suszarkę za niecałe 10 zł, a dokładnie 9,89 zł z wysyłką. Jak to zrobiłam?

Rok temu zarejestrowałam się na stronie Cenne Opinie, cały zamysł funkcjonowania strony jest następujący - rejestrujesz się, wypełniasz informację o sobie, a potem co jakiś czas przychodzą Ci na e-maila ankiety, które wypełniasz, za każdą ankietę dostaje się pieniądze, a po uzbieraniu 50 zł można je sobie wypłacić. Obecnie tylko w formie Karty Maxi, która pozwala na zamówienie sobie bonu do różnych sklepów (lista sklepów jest na stronie). Wcześniej, kiedy zaczynałam można było zamawiać doładowania i bony spożywcze do sklepów, ale od jakiegoś czasu zmieniły się zasady.


Przez rok na koncie uzbierałam około 60 zł, z czego niedawno 50 właśnie wypłaciłam w celu zakupu suszarki. Mało, prawda? Tak, ale szczerze przyznam, że po prostu... mi się nie chciało ;) i przez wiele, wiele miesięcy nie wypełniałam żadnej ankiety, teraz też nie robię tego regularnie i czasami od razu kasuję e-maile. A same ankiety przychodzą dosyć często i co najmniej raz w tygodniu jest nowa ankieta.
Podliczyłam, że w ciągu roku otrzymałam i nie skasowałam 105 zaproszeń do ankiet (a kto wie ile usunęłam...), gdyby liczyć, że jedna ankieta to 2 zł (a większość to 3 zł czy 5 zł) to miałabym 210 zł... No tak, teraz po takim podliczeniu będę bardziej sumienna :P Właśnie zdałam sobie sprawę, że na własnym lenistwie straciłam minimum 150 zł ;) Potwierdza się opinia, że czas to pieniądz, a czas spędzony na wypełnianiu ankiet to darmowe rzeczy :P
Zwłaszcza, że trafiają się często ankiety za 10 zł i więcej. Uzupełnienie ankiet raczej nie jest problemowe, im większa cena tym dłuższa ona jest, ale raczej wszystkie zamykają się w maksymalnie 20 minutach.

Sama realizacja bonu była ekspresowa, pomiędzy zleceniem, a finalnym wyborem bonu minęło może 10 minut, w czym 7 się zastanawiałam co chcę kupić i gdzie :P

W końcu wybrałam bon do merlin.pl i kupiłam suszarkę Hyundaia, której cena to 52,99 zł (a dzisiaj jej już nie ma na sklepie hm... ale są inne tańsze ;)), więc doliczając przesyłkę i odliczając 50 zł bonu wyszło mi do zapłacenia dokładnie 9,89 zł.

Dzielę się z Wami tym info, bo w końcu udało mi się sprawdzić wypłacalność Cennych Opinii - wiem, że czyta mnie wiele studentem i młodych dziewczyn, a raz w roku zrobić sobie kosmetyczne zakupy za dwie stówki bez wyciągnięcia realnych pieniędzy to całkiem przyjemne, prawda? ;) Może komuś się przyda taka informacja, a ja za jakiś czas na pewno napiszę więcej na temat samej suszarki, bo dotychczas użyłam jej tylko raz, żeby sprawdzić czy działa :)

Mam jeszcze pytanie - interesują Was posty z dorabianiem przez Internet? Jeżeli tak to mogę przygotować post z kilkoma pomysłami jak dorobić sobie zdalnie :) 
Buziaki, Mila :)

11 komentarzy:

  1. O łał :D świetna okazja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie akcje gdzie zbieram punkty i odbieram nagrody, więc bardzo się cieszę, że trafiłam na ten post i zaraz tam zajrzę. :) Dziękuję. :*
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ci się udalo, nie znam tej stronki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna opcja, dzięki za informację:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tam konto od dłuższego czasu ale do tej pory uzbierałam 6 złotych, bo do małej ilości ankiet w ogóle mnie kwalifikowali. Przygotuj post, chętnie bym poczytała i wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna sprawa, ja w sumie pierwszy raz słyszę o takiej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki post o możliwościach dorobienia chętnie bym przeczytała :). Nie miałam pojęcia o istnieniu tej strony! A suszarka bardzo zacna, niech się dobrze sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...