poniedziałek, 2 lutego 2015

Limitowana seria Isany, lakiery z Biedronki i kilka innych... #1

Początek miesiąca to chyba dobry czas, żeby napisać na jakiś inny temat. Chociaż nie, temat i tak nie jest inny, bo zawsze o kosmetykach będzie ;) Ale to takie luźniejszy post, w którym mogę pozbierać moje myśli :P

#LIMITOWANA ISANA

Na początek mój nowy nabytek - żel Isana z serii limitowanej. Jest teraz w Rossmannie w promocji za 2,49 zł tylko, że... to taki trochę żel widmo, bo nie mogę znaleźć info o promocji w żadnej gazetce (a szukałam też w Skarbie!), ale na stronie jest informacja, że do 9 lutego (dzień moich urodzin - to jest przeznaczenie! :D ) jest w cenie promocyjnej. Normalna cena to, jednak 2,99 więc... nie straszy tak czy siak :) A pachnie obłędnie ;) i wygląda ładnie!



#LAKIERY Z BIEDRONKI

Nabyłam też 3 lakiery z Biedronki licząc na poprawę jakości... Lakiery są naprawdę piękne, ale co z tego skoro pomalowane rano nie dotrwają do wieczora bez kilki oprysków? Zresztą cholernie ciężko się nimi maluje i uwielbiają zalewać skórki :( Szkoda, szkoda, ale lakiery z Wibo są o złotówkę droższe, ale na pewno o wiele lepszej jakości!




#MOJE PAZNOKCIE

A moje paznokcie zaczynają wyglądać coraz lepiej! I być coraz dłuższe, no ale... oczywiście musiałam zaczepić paznokciem wskazującym o coś i sobie go drastycznie skróciłam ;) Skróciłam, więc wszystkie, oprócz kciuka. Niedługo opiszę dokładniej moją pielęgnację, a jeszcze trochę ponad miesiąc temu moje paznokcie oraz skórki wyglądały niezbyt interesująco:  


Teraz zaczynają prezentować się o niego lepiej! Zobaczcie sami:



#MAKIJAŻ

Makijaż z próbówki można by rzecz ;) Ten makijaż powstał jako nudziak od niechcenia, z przypadkowych próbek... i podoba mi się nawet. Szkoda tylko, że mam miks nie opisanych próbek i nie wiem co to było :D Na pewno coś od MACa, ale co dalej? Może to lepiej, że nie wiem, nie kusi do zakupów :P




#MIESIĄC URODZIN

Luty to dla mnie miesiąc urodzin... Mojej mamy (1 luty), moich (9 luty) oraz mojej siostry (19 luty). Mamie zrobiłam tort, czerwony biszkopt z białym kremem jogurtowym i cytrynową pianką :) Mistrz cukierniczy ze mnie nie będzie, ale liczą się intencję :D


Mama chciała też na urodziny skarbonkę to jej z siostrą kupiłyśmy taką w rozmiarze XXL i do tego nie do otworzenia - żeby lepiej się zbierało i nie kusiło ;)


A tak w ogóle to szukam sponsora, który zrealizuje moją urodzinową listę życzeń, ktoś się zgłasza? Hahahaha ;D Na razie choruję na kilka rzeczy:
- kopertówka w kolorze neonowego różu
- Sleek Acid *.*
- suszarka do włosów - bo moja się spaliła
- lokówka stożkowa
Problem w tym, że tych rzeczy nie używam/nie używałabym często... ale gdyby ktoś mi kupił to z przyjemnością bym przyjęła :D Zresztą prawdziwa ze mnie sroka, która przyjmuje wszelkie prezenty, prezenciki, upominki i rzeczy, ogólnie to prosta ze mnie w obsłudze dziewczyna :D
Od mamy i siostry zażyczyłam sobie już wolnowar, więc nie mogę wykorzystać już tej części rodziny ;)

I to by było na tyle w tym odcinku :) W końcu się wygadałam ;) Aaaa i zapraszam na mojego FB KLIK  - albo możecie go podglądać w prawej kolumnie bloga :) Tam możecie być ze mną na bieżąco, właśnie trwa też rozdanie :)

Co wydarzyło się ostatnio u Was? Jak myślicie luty będzie dobrym miesiącem? :)
Buziaki, Mila :)

26 komentarzy:

  1. Ładne te lakiery mają kolory, miałam kupić, ale jeśli odpryskują tak szybko i się ciężko maluje nimi to zostanę przy Wibo :). A co do paznokci, to widać dużą zmianę, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tort super a paznokcie rzeczywiście wyglądają lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te lakiery są chyba przeterminowane, pamiętam, że w zeszłym roku można było je dostać w Biedronce. Ja w tym roku będąc na wyjeździe w sylwestra potrzebowałam szybko pomalować paznokcie i będąc w B. wpadł mi w ręce ten właśnie lakier. Już przy malowaniu pierwszego paznokcia miałam go dosyć i wiedziałam, że to malowanie wcale takie szybkie nie będzie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale kupowałam też "świeże" lakiery z Biedronki i to samo :( Ale może i lepiej, przynajmniej nie kusi :P

      Usuń
  4. Chyba skuszę sie na ten zel skoro fajnie pachnie:) moja mama tez ma urodziny 9;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego najlepszego dla mamy! :)

      Usuń
  5. w kolorze... neonowego różu? Szalejesz z tym różem ostatnio :D Może tak chociaż kilka różowych pasemek na włosach? :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakierów z Biedronki nigdy nie miałam, może to i lepiej :)
    Paznokcie masz teraz śliczne!
    A lokówka stożkowa to bardzo fajna rzecz, mam i mimo że korzystam z niej rzadko to warto mieć taki sprzęt w domu, nigdy nie wiadomo kiedy może się przydać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chcę ją na takiej samej zasadzie :D

      Usuń
  7. Nie miałam tych lakierów z Biedronki,ale widzę,że nie mam czego żałować. A Twoje pazurki faktycznie wyglądają coraz lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mam nadzieję, że będą wyglądały coraz lepiej! :)

      Usuń
  8. Kolory lakierów super, ale dobrze, że ich nie kupiłam :) tort mniam, jadłabym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :wysyłam wirtualny kawałek tortu:

      Usuń
  9. Dobrze, że zajrzałam bo czaiłam się na te lakiery z biedronki, a tak wiem przynajmniej żeby nie kupować. Makijaż ładny -szkoda ,że nie wiesz jaki to kolor :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie mam pojęcia :( szkoda, bo kilka kolorów mi się podoba, ale nawet nie jestem pewna co do firm :(

      Usuń
  10. Luty będzie zdecydowanie krótkim miesiącem a zelem z isany mnie zainteresowałas ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam limitowane żele z Isany, często są to wyjątkowe zapachy i później żałuje że nie wprowadzili ich na stałe :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio kupiłam w Rossmannie mydło w płynie z pingwinkiem o zapachu waniliowym też za 2,49 :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam Sleek Acid i nie używałam jej prawie wogóle, jeden z gorszych zakupów jeśli chodzi o paletki...:/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...