środa, 4 lutego 2015

Jeszcze WIĘCEJ KOSMETYKÓW w Biedronce w stałej ofercie!

Dobra, to już oficjalne. Od jutra nie wchodzę do Biedronki! Od 5 lutego bowiem Biedronka poszerza swoją ofertę kosmetyczną NA STAŁE! A w ofercie tej widać wieeeeeele kuszących propozycji... pójdę po bułki, a wrócę z kosmetykami - doskonale wiem, że tak się skończy!
Patrzcie jakie ciekawe rzeczy znajdą się w Biedronkach.


Tołpa - ta prawdziwa Tołpa w Biedronce! Na razie oferta skromna, bo płyn, mleczko i cztery różne kremy, do tego kosmetyki do ciała,ale pewnie się powiększy niedługo! 


Moje ukochane żele OS też będą na stałe!



Maseczki Biowax w jednorazowych saszetkach też zagoszczą na stałe w Biedronkach w cenie 1,99 zł, widziałam też kosmetyki bardzo podobne wyglądem opakowania do Green Pharmacy... i zakładam, że są przez Green Pharmacy produkowane dla Biedronki ;) Sprawdziłam i to jednak Farmona Herbal Care! Nie miałam pojęcia, że Farmona ma taką serię, no i jeżeli to nie jest Green Pharmacy to pewnie coś przetestuję ;) 
Do tego widziałam też kilka ciekawych produktów do makijażu, a mamy ucieszą się na pewno z powiększonej gamy kosmetyków dla dzieci Dada. 
Poza tym masa innych rzeczy.
Ogólnie - jest szał! I już mam ochotę wykupić pół biedronkowej oferty :P

Cała gazetka dostępna jest TUTAJ

Coś Wam wpadło w oko? Będziecie częściej zaglądać do Biedronki? 
Bo mnie już nosi, żeby jutro biec do Biedronki! Jak dobrze, że akurat nie będę mogła... ale chyba wyciągnę mamę w piątek :P
Buziaki, Mila :) 

13 komentarzy:

  1. bardzo lubie chodzic do biedronki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie widziałam gazetkę i jestem pełna podziwu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ??? nie rozumiem, kosmetyki dostępne w każdej drogerii, więc o co kaman??? firmy bell, znanej od lat 90- tych ubiegłego wieku w życiu nie widziałaś??? czy coś innego tak cię podnieciło:) hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym, że można iść po bułki i kupić kosmetyki dobrych firm!

      Usuń
  4. herbal care dostępne na rynku od 3 lat, albo lepiej, oj kiepska z ciebie blogerka kosmetyczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z Ciebie kiepski Anonim, coś za mało hejtu :)

      Usuń
  5. O nie...limit na kosmetyki w tym miesiącu mi się skończył;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj dawno nie zaglądałam do biedry, ale teraz będę miała powód -znając siebie jak wpadnę to kupię wszystkie możliwe żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam gazetkę i bardzo fajnie ze będzie więcej i na stałe tyle kosmetyków, zdecydowanie krok na plus:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wstyd powiedzieć, ale nie miałam jeszcze nigdy żelu z OS, jaki zapach polecasz najbardziej? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że jakieś Anonimki u Ciebie szaleją :P

    Ja też cieszę się z tego, że w Biedronce będzie więcej kosmetyków :D Można zawsze trafić na promocję i kupić coś w naprawdę przyzwoitej cenie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak coś więcej pozużywam, na pewno przytargam coś z Biedry

    OdpowiedzUsuń
  11. żadne wow jak dla mnie, porównałam ceny z rossmanem którego mam obok biedry i różnią się na korzyść rossmana i to czasami gigantyczne różnice.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...