poniedziałek, 16 lutego 2015

Ciemne usta, moja miłość

Ciemne usta mnie hipnotyzują... Ale może to zasługa tego, że ich właścicielki są zazwyczaj piękne i mają bardzo pełne usta? ;) Pewnie tak. Gdybym miała pełniejsze usta to chętnie bym nosiła na nich takie pomadki, ale przy małych jakie mam... no cóż, wyglądają one trochę dziwnie ;) W każdym bądź razie zawsze mogę sobie na nie popatrzeć i w sumie nigdy nie mogę się napatrzeć na przepiękne, ciemne usta!










A co Wy sądzicie o ciemnych ustach? Podobają Wam się, nosicie je ? 
Buziaki, Mila :) 

zdjęcia pochodzą z serwisu weheartit.com

18 komentarzy:

  1. podobają mi się okrutnie! Tylko nie mam zielonego pojęcia co tak ciemnego będzie mi pasować.. Mila pomocy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na tych kobietach prezentuje się bosko :) sama siebie sobie nie wyobrażam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne są, sama takie wole. Mam pełne usta, ale jakoś na baardzo ciemne się jeszcze nie odważyłam. Pewnie dlatego, że nie chcę tak bardzo zwracać na siebie uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bardzo podobają mi się ciemne usta :) Mam dwie pomadki bardzo podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają świetnie, ale nie mam odwagi aż na tak ciemne pomadki. Ostatnio i tak się przełamałam i do mojej kolekcji dołączyło trochę fuksji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się ciemne usta, mam jedną taką pomadkę, jednak wydaje mi się ze jestem do niej poki co za blada :P
    Zapraszam do siebie oraz do udziału w konkursie, do wygrania podkład Sephora plus mała niespodzianka !:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak Ty nie masz pełnych ust, to ja jestem święta :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś malowalam na tak ciemno usta ale to było w okresie buntu_ i tak ostatnio mnie nad tym refleksja wzięła. Ale tak pomalowane usta bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się, ale u mnie wyglądają masakrycznie. Conajmniej, jakby mi ktoś buraka do gęby przymontował. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają i to bardzo, ale nie noszę. Mam dwie ciemne szminki- w jednej wyglądam jak prostytutka i to wcale nie jakaś luksusowa, w drugiej jak ćpunka z śmierdzącego dworca :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Na zdjęciach wyglądają super, sama nie nosze takich kolorów. Moje usta nie są idealne, a wydaje mi się, iż do takich kolorów powinny być. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne zdjęcia. Do takich pomadek jednak, trzeba mieć idealnie dobraną szminkę. Trzeba wykonać analizę kolorystyczną. Ważne, też jest żeby były idealnie pomalowane, bo każdy błąd będzie widoczny.

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja nie lubię takich.

    Kiedyś, w liceum miałam ciemno brązową szminkę, nie moge się teraz nadziwić, jak mogła mi sie podobać ....

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie do takich kolorów trzeba mieć spore usta, a do tego baaardzo precyzyjnie nakładać pomadkę :) Mi takie kolory też się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Również mi się bardzo podobają ciemne kolory;) Muszę zaopatrzyć swoją kolekcję o kilka takich;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Raczej nie podoba mi się takie coś :-P.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...