poniedziałek, 9 lutego 2015

Balsam dzięki któremu straciłam 5 cm w udach!

.... chciałbyś, żeby tytuł był prawdą, co nie? ;) no niestety nie jest i powinien brzmieć "Balsam, którego drugie opakowanie kupiłam ze względu na zapach, a nie działanie!" yeahhh tak typowo kobiece.

Pierwsze opakowanie balsamu Love Me Green Firming Green Tea Body Cream - czyli ujędrniający balsam z zieloną herbatą, dostałam jako gift na spotkaniu blogerek we Wrocławiu. Stosowałam bite 4 tygodnie te nędzne 200 ml raz dziennie i zapach mnie opętał. Działanie jakieś tam było, niezbyt niezbyt ale skóra lekko napięta. Wyłuskałam więc prawie 80 zł na kolejne opakowanie i to był błąd... bo w sumie nic się nie zmieniło.

Balsam ładnie nawilża, ale też nie jakoś super, nie ujędrnia, tylko skóra jest lekko napięta... chociaż mam wrażenie, że taki efekt uzyskiwałam też przy pomocy innych kosmetyków. Do tego 200 ml używane dwa razy dziennie to trochę ponad 2 tygodnie na same uda, a wszystko przez to, że jest dosyć gęsty. Szkoda mi 80 zł na balsam, który stosowany porządnie starcza na dwa tygodnie i jeszcze efektów nie za bardzo widać :( Poza tym opakowanie jest pancerne i mimo pompki cholernie ciężko na końcu coś z niego wydobyć!



No cóż, nie zawsze droższe = lepsze! Tak samo jak nie zawsze naturalne = lepsze, chociaż z reguły tak jest.
Jedyne co mnie absolutnie w nim urzekło to zapach. Pachnie jak zielona herbata, zapach utrzymuje się długo, więc zachomikowałam jakieś jego resztki i sobie smaruję rano szyję ;) Tylko to mi zostało do pocieszenia! W przyszłości, jednak na pewno sięgnę po jakiś inny produkt Love Me Green... tylko nie wiem jaki, bo jakiś czas temu miałam kilka próbek od nich i dwa produkty mnie uczuliły, reszta nie urzekła... no i na chwilę obecną muszę się skupić na zużywaniu zapasów, a nie na ich powiększaniu ;)

Znacie firmę Love Me Green? Jakie produkty od nich możecie mi polecić? :) A może znacie coś co naprawdę daje -5cm w udach? (poza dietą i ćwiczeniami :P) ?
Buziaki, Mila :)

17 komentarzy:

  1. Haha, zwiększą Ci sie wyświetlenia bloga za ten tytuł :) Ja nie wierzę w balsamy ujędrniające i nigdy ich nie kupuję, wolę zainwestować w lepszy nawilżacz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepsze nawilżenie = lepsze ujędrnienie :)

      Usuń
  2. No no nie ma co, ale tytuł posta bardzo chwytliwy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zdecydowanie się nie skusze bo jest dla mnie za drogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cholera:p a już się tak ucieszyłam:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, gdyby to była prawda! :D

      Usuń
  5. Tytuł bardzo zachęcający i fajnie byłoby gdyby był prawdą. :) Szkoda, że balsam nie sprawdził się. Za taką cenę można kupić coś lepszego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za taką cenę to można kupić kilka opakowań czegoś lepszego :)

      Usuń
  6. ejjjj, a ja już rozdziawiłam usta w szoku ::p

    OdpowiedzUsuń
  7. Tytuł dał mi nadzieję, choć najpierw stwierdziłam "niemożliweee". Jednak się okazuje, że pierwsza myśl była prawdziwa. A szkoda, bo na taki kosmetyk to by można było wydawać pieniądze :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale nie ma tak łatwo :D

      Usuń
  8. Złapałam się na tytuł :) to byłby cud :) Ja nie kupuję takich produktów. Tylko ćwiczenia i zdrowe odżywianie może nam odjąć zbędne kilogramy i centymetry :) ale pomarzyć zawsze można :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, szkoda że nie wyszło :/ W każdym bądź razie życze powodzenia w dążeniu do celu !

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny tytuł :D Ale się nie nabrałam, niestety nie wierze w cuda. Niestety bez zdrowego odchudzania i ćwiczeń nie schudniemy a takie produkty mogą tylko nam w tym pomoc :D
    Bardzo fajny post :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    http://kamiibeautybox.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. A już myślałam, że znalazłaś cud kosmetyk! ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ech, a dałam się nabrać na ten tytuł :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...