wtorek, 6 stycznia 2015

Tabletki na piękne piersi? Czyli Bust Forte od BS FARM

Dzisiaj będzie o tabletkach na... piersi ;) Konkretniej Bust Forte firmy BS FARM, czyli kuracja ujędrniająca i powiększająca biust, ale nie tylko, bowiem jak głosi samo opakowanie - korzystnie wpływa na utrzymanie jędrności i elastyczności skóry (dzięki zawartości kolagenu). Jakiś czas temu testowałam kolagen od Noble Medica i pisałam też trochę więcej o kolagenie i tym czy warto go zażywać, zapraszam więc do zapoznania się także z tymi wpisami:



Sama ten suplement diety przyjmowałam bardziej na zasadzie przedłużenia i wzmocnienia efektu jaki dał Noble Medica i raczej nie nastawiałam się na powiększenie i ujędrnienie biustu po 2 miesiącach kuracji. Suplement zawiera też ekstrakty z nasion kopru włoskiego, lnu zwyczajnego, szyszek chmielu, które z tego co wyczytałam mają potwierdzony wpływ na tkankę budującą piersi.


Co do samego kolagenu to chciałam się dowiedzieć z jakich ryb jest on pozyskiwany, w związku z tym napisałam do agencji PR, która zajmuje się tą firmą i uzyskałam bardzo konkretną i szybką odpowiedź, za co przyznaję samej firmie wielki plus :) Lubię, kiedy firmy nie olewają swoich klientów, zaproponowano mi także bez żadnych problemów przysłanie całej dokumentacji dotyczącej tego kolagenu. W każdym bądź razie jest on pozyskiwany z ryb Pangasus (nie hodowlana, a dziko żyjąca w delcie Mekongu), Tilapia (hodowana w Hondurasie i Costa Rica) oraz Ictaluridae (hodowlana w USA), dotrzymane są także wszelkie normy jeżeli chodzi o zanieczyszczenia i standard produkcji, więc można spokojnie łykać i nie obawiać się tego, że nagle zaczniemy świecić w nocy ;)


Przyjmować należy jedną tabletkę dziennie, a same tabletki są zgrabne i smukłe, więc przyjmuje je się bez najmniejszych problemów :) opakowanie to 60 tabletek, czyli dwa miesiące kuracji.

Czy są jakieś efekty?
Muszę przyznać, że suplement doskonale radzi sobie ze skórą całego ciała, sprawiając, że jest ona bardzo elastyczna i doskonale nawilżona - nie czuję wieczornego przymusu nakładania treściwego kremu i skóra doskonale sobie bez tego radzi. Co do powiększenia biustu to nie sprawdzałam ;) ale muszę przyznać, że mimo iż byłam dosyć negatywnie nastawiona do działania na biust to zauważyłam, że jest on po prostu pełniejszy i coraz bardziej się uelastycznia. Dodam od siebie, że moje piersi są ogólnie duże, ale też tak jakby trochę "puste", te tabletki sprawiają za to, że biust jest bardziej "napompowany".
Staniki jeszcze nie są za małe, ale piersi na pewno zyskały wiele po przyjmowaniu tego suplementu (i nie jest to zasługa kremu, gdyż od lat stosuję jeden i ten sam), więc na pewno będę kontynowała przyjmowanie tych tabletek!



Dużym plusem, poza widocznymi efektami oczwiście, jest cena adekwatna do jakości, a tabletki można znaleźć w wielu aptekach internetowych i pewnie stacjonarnych także :)

Podsumowując - nie urosną Wam piersi o trzy rozmiary w miesiąc, ale warto spróbować chociażby ze względu na korzystny wpływ na skórę, a jeżeli piersi dodatkowo się powiększą to chyba będzie duży plus :)

Znacie może te tabletki albo jakieś inne o podobnym działaniu? 
Buziaki, Mila :)


21 komentarzy:

  1. zdecydowanie produkt nie dla mnie hehe ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, ale można podarować dziewczynie.... chociaż nie, lepiej nie, bo można skończyć z kawałkiem szkła wbitym w szyję :D

      Usuń
  2. Ja teraz łykam inne suplementy -tez z kolagenem ,a le pudełko tych tabletek czeka na swoją kolej :) Super, że u Ciebie się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma zdjęcia cycków? Unsub :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem szczerze, nigdy nie wierzyłam w taki cuda :D
    Tabletki mają dobry skład, więc jest to tak jakby sposób na przyciągnięcie klientek takich jak ja.. Nie no w sumie to fajny produkt. Jeśli skóra rzeczywiście jest bardziej jędrna i tak piszesz to nie mam prawa w to nie wierzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy okazji zapraszam na skromny konkursik :)

      Usuń
  5. Magiczne tabsy? Dobrze, że się u Ciebie sprawdziły ;D Mnie by się na pewno przydały!

    OdpowiedzUsuń
  6. Stosuje tyko kremy ujędrniające do biustu <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka recenzja się nie liczy!!! Gdzie zdjęcia piersi? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem przekonana do takich CUDENIEK. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. HAHAHA co za bzdura!!!!!!!!!!!111

    OdpowiedzUsuń
  10. Urodziłam 2 dzieci i mój biust stracił jędrność urzywałam rórznych balsamów ujedrniających na efekt niewielkiego ujędrnienia czekałam kilka miesięcy .Jestem realistką i nie wierzę że biust zwiększy mi sie o kilka rozmiarów oczekuję jednak ze mój biust będzie wyglądał tak jak przed porodami kupiłam tabletki Bust Forte urzywam od 7 dni i jest efekt jędrniejszego biustu jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po 7 dniach jest efekt jędrniejszego biustu nie wieże ja biorę miesiąc i nic nie widać jakie miałam przed braniem tabletek a teraz to nie ma różnicy

      Usuń
  11. Czego to już ludzie nie wymyślą :D Trzeba będzie kiedyś wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiem że każda z nas ma inne wyobrażenie tego jak mają działać takie tapsy...Ale ja mogę powiedzieć wam ze swojego doświadczenia tylko tyle że pomogły...Dopiero teraz widzę różnicę gdy ich od dłuższego czasu nie przyjmuję.Kupiłam w promocji dwa opakowania i nie oszczędzałam ich...prawdę mówiąc nie słuchałam wytycznych z ulotki, łykałam po dwie tabletki dziennie...i wiecie co....stał się cud. Moje piersi po 2 miesiącach były większe o jeden numer, owszem skóra stała się jędrna i napięta, a jedynym minusem choć może inie to laktacja. Niewielka, ale jak to mówi mój mąż "cudowna zmiana na lepsze". POLECAM WARTE GRZECHU!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Droga Milo, przekopuję internet i znaleźć nie mogę (bądź nie doczytałam) - gdzie mogę zakupić owe tabletki "Bust Forte" ? Czy w każdej aptece na terenie Warszawy a może raczej musiałabym zamawiać przez internet? Bardzo proszę o odpowiedź i oczywiście z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiałam je jeszcze później i zawsze w jakiejś aptece internetowej, szczerze to nigdzie stacjonarnie ich nie szukałam. Spróbuj zobaczyć na stronie producenta, czy nie ma gdzieś podanych aptek, w jakich można je dostać :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...