piątek, 30 stycznia 2015

Mało, ale cieszy, czyli NOWOŚCI!

Dzisiaj bardzo krótko, zwięźle i na temat - czyli o nowościach :) Pojawiło się u mnie kilka nowych kosmetyków, kilka się jeszcze na pewno pojawi i może za jakiś czas Wam je pokaże :)

Na pierwszy ogień - zestaw Fructis Gęste i Zachwycające. Ten zestaw otrzymałam do przetestowania z portalu Wizaż. To testowanie to nie blogowa współpraca, a portal często robi takie akcje i jak tylko zobaczyłam zestaw do włosów to MUSIAŁAM spróbować moich sił :D Moja odpowiedź spodobała się i teraz zacznę testowanie :) 
Mam w planach przez miesiąc stosować tylko te kosmetyki i potem opisać Wam efekty, co o tym myślicie? ;) Jeszcze nigdy nie kupowałam/miałam całej serii kosmetyków do włosów, ciekawi mnie czy faktycznie używając wszystkie na raz moje włosy będą gęste i zachwycające, czy może bez zmian i mizerne? ;) Okaże się za miesiąc! 
Zestaw można kupić m.in w Hebe.



Allergal, firmy GAL. Na te rybki miałam chrapkę od dawna, a Beauty Mania utwierdziła mnie w przekonaniu, ze warto! Na pewno będę stosować na twarz i skórki paznokci. Wybrałam tą wersję, ponieważ wydaje mi się lepiej dostosowana do potrzeb mojej skóry od innych wersji rybek.


Mixa krem CC dla skóry z zaczerwieniami
Ten krem jest ze mną 2 tygodnie i jako taką wstępną opinię sobie o nim wyrobiłam. Jest godny uwagi i faktycznie działa, ale nie wiem czy dobrze sprawdziłby się u osób, które codziennie stosują podkład. Buzia się po nim świeci i trzeba nałożyć puder, inaczej można ryzykować efekt lampy.


Na razie to wszystko :) Wyczekujcie recenzji!

U Was pojawiło się coś nowego w ostatnim miesiącu? :)
Buziaki, Mila :)

23 komentarze:

  1. U mnie też za dużo się nie pojawiło. Właściwie to tylko jedna maseczka do twarzy, maska do włosów Sleek Line Repair (znooowu) i micel z Bielendy. Postanowiłam oszczędzać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. na skórki polecam również capivit a+e :) ale nie do łykania a do wcierania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jak skończę te rybki to spróbuję :)

      Usuń
  3. Fajne produkty, u mnie na blogu tez były jakiś czas temu nowości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To idę zobaczyć co kupiłaś! :D

      Usuń
  4. Chętnie bym wypróbowała ten zestaw z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę czekać na recenzję kremu Mixy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mam motywację, żeby ją napisać :)

      Usuń
  6. Te rybki chciałabym wypróbować, już od dłuższego czasu ich szukam, ale stacjonarnie ich nie spotkałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że są na doz.pl, można sprawdzic czy masz jakąś aptekę w okolicy :)

      Usuń
  7. bardzo zainteresował mnie ten zestaw do włosów Garniera, więc z niecierpliwością czekam na recenzję :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. no widzisz jak człowiek sie potrafi cieszyć z drobnostek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, tyle fajnych szamponów i odżywek Garnier Fructis, a mnie po nich swędzi głowa :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne produkty, u mnie sprawdza się tylko pomarańczowy Garnier, ale i tak wolę naturalne szampony i maski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem wielką fanką serii Fructis od Garnier, ale w sumie tych kosmetyków nigdy nie miałam więc może warto spróbować :) Krem od Mixy bardzo mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja postanowiłam, a nawet muszę oszczędzać, ale ten miesiąc jakoś za bardzo sobie pozwoliłam szastać pieniędzmi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie dosć skromnie ale mnie bardzo ciekawi jak się trio do włosów spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nic nie miałam z firmy mixa, ale ich micel mnie kusił kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tym testowaniem serii do wlosow to bardzo dobry pomysl :)

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie był już post z nowościami.. było tyle tego, że wstyd się przyznawać!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna sprawa z tym testowaniem. Ja do włosów mam swój sprawdzony zestaw, ale chętnie dowiem się jak ten się sprawdził :)
    __________________
    Natalia, http://www.pieceofsimplicity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...