sobota, 3 stycznia 2015

Co znalazłam pod choinką?

Byłyście grzeczne w zeszłym roku? Ja chyba bardzo, bo mimo, że z mężem nie robiliśmy sobie prezentów, a od mamy zażyczyłam sobie kwiatków doniczkowych to dzień przed Wigilią pojawiły się u mnie 3 paczki, a każda pełna wspaniałości :) Dlatego dzisiaj, w pierwszym poście po Nowym Roku pokażę Wam co dostałam pod choinkę :)



Na pierwszy ogień La Roche-Posay, wygrana z drugiego etapu konkursu "Powiedz nie trądzikowi", w pierwszym etapie testowałam krem Effaclar Duo +,  a w nagrodzie w drugim etapie dostałam ponownie ten krem i także żel do mycia twarzy Effaclar. Na tą nagrodę czekałam niecierpliwie i bardzo długo... ale w końcu doszła, akurat przed Świętami :)

Błyszczyk Benefit Ultra Shines w odcieniu Kiss You to wygrana w rozdaniu u Dimipedii :) Kolor absolutnie mów i zdradzę Wam, że błyszczyk jest bajeczny!

Ostatnia paczka to rękawica do nakładania samoopalacza oraz pianka pHenomenal w kolorze medium firmy Vita Liberata. Przetestowała na początek na nogach i... totalnie się zakochałam! Uwielbiam być lekko opalona, a ta pianka nie śmierdzi, wydaje się być bardzo wydajna, cudownie się rozprowadza przy pomocy rękawicy a na dodatek nie barwi ubrań i szybko wysycha! Ale więcej wkrótce :) 


Jak widzicie choinka nie uginała się od nadmiaru prezentów, ale całkowicie jestem zadowolona z tego co sobie pod nią włożyłam ;)

A jakie nowości pojawiły się u Was po Świętach?

Buziaki, Mila :)

12 komentarzy:

  1. Ja w tym roku dostałam torebkę od męża:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jeszcze czekam na Mikołaja hihi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Effaclar Duo + to mój hit, mam nadzieję, że i u Ciebie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam piankę samoopalającą, ale chyba z Lirene (chociaż mogę się mylić). Fajnie nawilżała, ale niesamowicie szybko się wchłaniała, przez co nie potrafiłam określić gdzie i jak dużo jej nałożyłam i po kilku użyciach byłam cała w pomarańczowych plamach. ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Effaclar Duo+ też udało mi się wygrać w tych dwóch konkursach i bardzo polubiłam ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do kremu- uwielbiam, zużywam właśnie kolejną tubkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. też kiedyś używałam tego kremu - teraz już mi nie pasuje, jestem mniej wymagająca ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja pod choinkę dostałam złota bransoletkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie Mikołaj ukryty pod postacią mojego Partnera był bardzo hojny - dorobiłam się wreszcie pędzli Maca!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...