czwartek, 8 stycznia 2015

Bąbelkowa maseczka do twarzy

Cuda niewidy. Bąbelkowa maseczka w dzisiejszym poście. Ta z haulu jesiennego KLIK. Jej hasłem reklamowym powinno być: czary-mary, bąbelki, będziesz piękny! To cudo (w sensie dziwactwo :P) mnie strasznie ciekawiło i w końcu zużyłam i mam dla Was recenzje.



Moja wersja Oxygen Rich Bubble Mask to truskawka i jogurt, która ma działanie rozświetlające i oczyszczające. Sama maseczka jest wystarczająca na dwa użycia, 7 ml kosztuje około 5 zł i do kupienia jest na pewno w Super-Pharm. Myślałam, że konsystencja będzie kremowa, ale jest żelowa i ciągliwa, a pachnie naprawdę truskawkami i jogurtem :) A po chwili dzieje się magia i maseczka zaczyna zamieniać się w bąbelki, no może niedosłownie, ale konsystencja robi się lekka i napowietrzona.



Sama maseczka, jednak poza tym, że jest fajnym gadżetem to wiele nie robi... ot oczyszcza, ale nie cudownie, nie matuje, trochę nawilża, jest bardzo przeciętna w kierunki słabej ;) Szkoda, miłości z tego nie będzie. Fajna na chwilę relaksu ze względu na zapach, ale dosłownie chwilę, bo po tym jak zbąbelkuje powinno się ją zmyć... a potrzebujesz jakieś 30 sekund ;) Ewentualnie jako rozrywka na babski wieczór.

Ogólnie to nie polecam ze względu na działania, ale zapach ma przepyszny :)

Znacie ją? A może próbowałyście innej maseczki z tej serii?
Buziaki, Mila :)

15 komentarzy:

  1. Miałam którąś maseczkę z Beauty Formulas, ale nawet nie pamiętam już jaką wersję. Za to bardzo lubię maski Montagne Jeunesse :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jej, ale gdybym miała okazję przetestować to chętnie bym sprawdziła ten efekt bąbelków. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miała i raczej po twoje recenzji nie będę miała magicznej maseczki z bąbelkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś mnie nie powala... nie kupię jej..

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam inne maseczki z tej serii i jakoś do mnie nie przemawiają.
    Zdecydowanie wole tańszą Ziaję - przynajmniej widzę efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro praktycznie nic nie robi to szkoda kasę wydawać - jednak ten efekt 'bąbelkowy' mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że nie robi nic wielkiego, ale sam efekt ciekawy i faktycznie na babski wieczór może być fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat tej nie mialam ale generalnie lubie maseczki tej firmy. Najbardziej mi sie spodobala niebieska z jakimis mineralami morskimi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie próbowałam :D Szkoda, że jest trochę bublem, ale skusiłabym się na nią ze względu na sam bąbelkowy efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam :)
    Jeśli chciałabyś odświeżyć wygląd swojego bloga serdecznie zapraszam do przejrzenia naszej strony
    https://www.facebook.com/wystrojbloga
    http://wystrojbloga.blogspot.com/
    http://instagram.com/wystrojbloga/
    http://ask.fm/wystrojbloga
    Z chęcią zmienimy dla Ciebie wygląd twego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że nie zachwyca. Bo patrząc po tytule pomyślałam, że może warto pobiec na zakupy :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrobiłam sobie i dałam do zrobienia Wojtkowi, no i mówię, że to taka typowa maseczka do zabawy, nic więcej ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...