wtorek, 2 grudnia 2014

Wyniki kawowego konkursu!

Jak obiecałam dzisiaj mam dla Was wyniki kawowego konkursu. Czy wybór był trudny? Szczerze to jeżeli chodzi o pierwsze miejsce to nie ;) od razu odpowiedź wpadła mi w oko i kiedy przeczytałam wszystkie jeszcze raz to tylko utwierdziłam się w tym! Ale z wyborem drugiej odpowiedzi miałam nie mały problem, bo wszystkie inne były równie dobre!


Ale nie przedłużając, wybrana kawa arabica trafia do:
Martina Angel - Egypt Weekly 
Świetna odpowiedź jak dla mnie, bardzo kreatywna :) Proszę w mailu o podesłanie także linka do wybranej TUTAJ kawy.

Kosmetyczna niespodzianka trafia do:
societygirl-testuje
W mailu proszę napisz mi jaki kolor wolisz: niebieski, fioletowy czy różowy :)

E-maile wysyłajcie na adres: milabizon@gmail.com, macie na to 3 dni! Oczywiście korzystajcie z adresu e-mail, który podałyście w zgłoszeniu.
A dla wszystkich, którym się nie udało - niedługo na moim FB zacznie się małe rozdanie, więc może tam się uda?

Gratuluję wygranym, dziękuję wszystkim za udział i przesyłam buziaki :)
Mila

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, miło mi, że mnie czytacie i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...